به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۴۲۶۷۶

7 نوشیدنی‌ چربی‌سوز را بشناسید

گروه سلامت:چربی‌هایی که روی پهلو‌های‌تان سوار شده و روی شکم بزرگ‌تان سنگینی می‌کنند، می‌توانند در اوج خوشبختی، غمی را گوشه دل‌تان جا دهند.
به گزارش سلامت نیوز، چاقی، فقط یک بیماری تهدیدکننده برای سلامت نیست. انگی که این چربی‌ها روی شما می‌چسبانند و نگاه‌های سنگینی که به‌خاطر آنها به شما خیره می‌شوند، گاهی از هراس بیمارشدن هم ترسناک‌تر است. آب‌کردن همه چربی‌هایی که در طول سال‌ها در بدن‌تان انباشته شده‌اند، کار آسانی نیست. ما چند توصیه طبیعی، برای ازبین‌بردن مقاومت چربی‌ها به آب‌شدن یا لااقل اضافه‌نشدن چربی‌های تازه در بدن‌تان با شما در میان می‌گذاریم.
چای سفید
شاید نوشیدن این چای در کشور ما رایج نباشد، اما محققان می‌گویند اگر قصد وزن کم‌کردن با روش‌های طبیعی را دارید، باید از یک عطاری معتبر آن را تهیه کنید. این چای، سلول‌های چربی را تجیزیه می‌کند و به‌خاطر آنتی‌اکسیدان فراوانی که دارد، از سلامت شما محافظت می‌کند. چای سفید، باعث تجزیه سلول‌های چربی می‌شود.
چای سبز
مطالعات مختلفی، تاثیر چای سبز را بر کاهش وزن اثبات کرده‌اند. به گفته متخصصان، این چای نه تنها خواب‌تان را آرام می‌کند، بلکه به‌خاطر کافئینی که دارد، سوخت‌وساز بدن‌تان را بالا بده و باعث لاغرشدن‌تان می‌شود.
 چای سیاه
حتی همین چای سیاهی که نمی‌توان از خانه ایرانی‌ها حذفش کرد هم به لاغرشدن مصرف‌کنندگانش کمک می‌کند. این چای، توان بدن را برای جذب چربی و انباشته‌کردن چربی‌ها روی هم کمتر می‌کند.
چای نعناع
نه برای سوختن چربی‌هایی که مهمان بدن‌تان شده‌اند، بلکه برای کاهش اشتها و خلاص‌شدن از گرسنگی کاذب، سراغ چای نعناع بروید. البته نعناع را در صورتی مصرف کنید که به ریفلاکس اسیدی مری دچار نیستید و سوزش سردل، عذاب‌تان نمی‌دهد.
 چای زنجبیل
با یک تیر، چندین نشان بزنید و نه تنها کم‌اشتها و لاغر شوید، که فشارخون و التهاب درون بافت‌های‌‎تان را هم کاهش دهید. محققان می‌گویند کسانی که صبح‌شان را با چای زنجبیل شروع می‌کنند، کمتر گرسنگی را تجربه کرده و سوخت‌وساز بدن‌شان هم پایین‌تر می‌آید.
چای رازیانه
بعضی از نوشیدنی‌ها مثل چای رازیانه، به ترشح بیشتر هورمون ملاتونین در بدن‌تان کمک می‌کنند. هورمونی که باعث می‌شود بهتر بخوابید و به‌خاطر کم‌خوابی، دچار کاهش سوخت‌وساز در بدن نشوید. رازیانه، نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه قلب را هم سالم نگه می‌دارد.
چای بابونه
اگر آرامش داشته باشید، کمتر از غذاخوردن به عنوان ابزاری برای آرام‌کردن اعصاب‌تان کمک می‌گیرید. چای بابونه، از نوشیدنی‌هایی است که نمی‌گذارد زیاد عصبی و کلافه باشید و شما را از مدام سرزدن به یخچال خانه منصرف می‌کند.
برچسب ها: چربی سوز علمی چای