به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۱۴۲۶۹۹

پرجستجوترین ستاره‌های زن در گوگل

گروه هنری: سایت برترین‌ها نوشت: به دست آوردن اطلاعات از زندگی کاری و شخصی ستاره ها کار سختی نیست. کافی است اسم شان را در سرچ گوگل بزنید و با یک کلیک به هزاران صفحه از اطلاعات و عکس آنها روبرو شوید. فکر می کنید کدام ستاره های زن در جهان بیش از بقیه نامشان در گوگل جستجو شده است؟ اگر می خواهید با پرجستجوترین ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
 
شکیرا
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
آیا کسی هست که نام شکیرا را در دنیای موسیقی نشنیده باشد؟ شکیرا خواننده، ترانه سرا، مدل، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است که در سال 1977 به دنیا آمد. او پس از آغاز فعالیت اش، در عرض چند سال توانست نام خود را در صنعت موسیقی، جهانی کند. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد، ۲۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد و نامزد جایزه گلدن گلوب است. شکیرا همچنین بالاترین فروش آلبوم را در کلمبیا داشته و موفق‌ترین خواننده زن لاتین، با فروش بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون آلبوم است. تمام این موفقیت ها باعث شد که نام این ستاره به عنوان یکی از پر جستجوترین نام ها در گوگل ثبت شود.
 
بریتنی اسپیرز 
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
بریتنی اسپیرز، متولد ۱۹۸۱، خواننده، ترانه سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او فعالیت خود را در سن 11 سالگی، در برنامه‌ تلویزیونی «میکی موس کلاب» آغاز کرد. بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد که او را به سمت شهرت سوق داد و رتبه یک بیلبورد را از آن خود کرد. دومین آلبوم استدیوی او به نام «اوه!... باز هم دسته ‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار شد. در واقع آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و به کمک آنها رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد. در سال ۲۰۰۸، او به خاطر بیماری افسردگی در بیمارستان بستری شد اما پس از مدتی توانست بار دیگر به خودش شانس دوباره زندگی دهد. اسپیرز توسط بیلبورد در لیست هنرمندان دهه ۲۰۰۰ نفر هشتم شد. در ژوئن ۲۰۱۰ مجله فوربیز در لیست ۱۰۰ سلبریتی تأثیرگذار در جهان بریتنی اسپیرز را در رتبه ششم قرار داد. آیا تمام این موفقیت ها دلیل خوبی برای جستجوی نام او در گوگل نمی باشد؟
 
مایلی سایرس
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
مایلی سایِرس، متولد ۱۹۹۲، نویسنده و ترانه ‌سرای آمریکایی است. او پس از بازی در نقش مایلی استوارت در سریالی به نام «هانا مونتانا» به شهرت رسید. او یکی دیگر از ستاره هایی است که در جستجوی گوگل بیشترین رای را کسب کرده است. مردم نه تنها برای حرفه موسیقی او، بلکه برای آگاهی از زندگی شخصی اش نیز نام او را در گوگل جستجو می کنند. مایلی تنها خواننده زنی است که قبل از سن ۲۱ سالگی دارای ۵ آلبوم شماره ۱ در چارت بیلبورد ۲۰۰ می‌ باشد. او در سال ۲۰۰۸ در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان از مجله تایم قرار گرفت. مجله فوربز نیز او را در لیست ۱۰۰ هنرمندی که درآمدی بیش از ۲۵ میلیون دلار آمریکا را دارند به عنوان سی و پنجمین نفر انتخاب کرد. او یک ستاره بااستعداد است که هر روز چیز جدیدی به هوادارانش ارائه می دهد، به همین دلیل مردم چشم از او بر نمی دارند و هر روز به دنبال خبرهای داغ و تازه ای از او هستند. 
 
کشا
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
کِشا، متولد ۱۹۸۷، خواننده ترانه‌ سرا و رپر آمریکایی است. نخستین تک آهنگ وی با نام «تیک تاک» در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که توانست در میان ۱۱ کشور جهان رتبه اول پرفروش‌ترین ترانه هفته را کسب نماید. همچنین تک آهنگ های «جوان‌مرگ»، «همینیم که هستیم» و «نیایش» جزو ترانه های موفق او هستند. او نه تنها برای خود، بلکه برای ستاره های دیگر چون بریتنی اسپیرز هم ترانه سروده است. البته او گاهی اوقات رفتارهای غیر قابل باوری از خود نشان می دهد که برای خیلی های عجیب است اما با توجه به توانایی های او در زمینه موسیقی و جوایزی که در این زمینه از آن خود کرده است، جز پر جستجوترین ستاره های گوگل می باشد.
 
مدونا
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
مدونا خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است که در سال 1958 متولد شد. او ستاره ای ست که نام خود را در موسیقی جهان ثبت کرده است. اگر چه او در حال حاضر 60 سال سن دارد اما هنوز هم خودش را جوان می داند و سعی می کند که هر روز برای هوادارانش چیز جدیدی ارائه دهد. مردم مدام نام او را در گوگل سرچ می کنند تا از آلبوم یا تک آهنگ های جدید او باخبر شوند. بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» تاکنون ۳۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته  و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروش‌ترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده ‌است. نام او به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند در رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده است. بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز، مدونا در صدر فهرست پر در آمدترین چهره های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال ۲۰۱۲ قرار دارد. ثبت نام او در رکوردهای گینس، خود بهانه ای برای جستجوی نام او در گوگل است.
 
کیم کارداشیان
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
کیم کارداشیان، همسر کانیه وست، متولد 1980، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان آمریکایی است که در سال 2007 مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. پیش از آن که او همسر یکی از ستاره های رپ مشهور در جهان باشد، او بازیگر مجموعه واقع نمای «پا به‌ پای خانواده کارداشیان» بود. او نه تنها در تلویزیون، بلکه در دنیای مد و فشن نیز به خوبی درخشیده است. در واقع شهرت او به جایی رسیده که دست به هر کاری بزند، مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت. مردم مدام نام او را در گوگل سرچ می کنند تا از جدیدترین فعالیت های او یا زندگی شخصی اش باخبر شوند.
 
ریحانا
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
ریحانا، زاده 1988، خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. او توانایی هایش را به مردم در دنیای موسیقی ثابت کرده است، به طوری که اولین آلبوم وی «موسیقی خورشید» (۲۰۰۵) و آلبوم بعدی‌اش «دختری مثل من» (۲۰۰۶) هر دو جزو ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای گرفتند. البته با انتشار آلبوم سوم ریحانا به نام «دختر خوب بد شد» در سال ۲۰۰۷ بود که ریحانا تبدیل به چهره‌ای بین‌المللی شد. او تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم بسیار قابل توجهی است. همچنین بسیاری از تک ‌آهنگ‌های وی نیز در زمره برترین تک ‌آهنگ‌های جهان جای دارند. چه کسی می تواند در مقابل خبرهای جنجالی او سکوت کند؟ از آنجا که ریحانا یکی از فعال ترین ستاره های موسیقی عصر حاضر است و به بیان دیگر آرام و قرار ندارد، نام هر سال جزو پر جستجوترین ستاره های گوگل قرار می گیرد.
 
جوانا کروپا
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
جوانا کروپا هنرپیشه و مانکن  لهستانی است که به دلیل زیبایی ظاهری و توانایی های ذاتی اش، طرفداران بسیاری دارد. گزارشات ثابت کرده که مردم از نقاط مختلف جهان، نام این ستاره را سرچ می کنند. آیا سریال تلویزیونی «The Real Housewives of Miami» را دیده اید؟ این مجموعه یکی از عوامل شهرت او بوده است. علاوه بر زیبایی ظاهری و سخت کوشی های این ستاره در دنیای تلویزیون، او حامی حقوق حیوانات نیز است که تمام این عوامل در بالا بردن شهرت او نقشی اساسی داشته اند.
 
بیانسه
 پرجستجوترین ستاره‌های سال ۲۰۱۸ در گوگل
بیانسه خواننده، ترانه‌ سرا و هنرپیشه آمریکایی است که در سال 1981 در هوستون، تگزاس، به دنیا آمد. نه تنها زندگی کاری بیانسه، بلکه زندگی شخصی او نیز برای مردم جذابیت فراوانی دارد. به عنوان مثال خبر بارداری دوقلوهای او خود یکی از عللی بود که مردم نام او را به مراتب در گوگل سرچ می کردند. او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به عنوان خواننده تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته ‌است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ محسوب می شود. او ۲۲ جایزه گرمی را از آن خود کرده و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.