به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۴۲۸۱۳

وزيرش، احمدی‌نژاد را پلنگ‌صفت خواند!

گروه سياسي: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون آنکه از محمود احمدی‌نژاد نام ببرد، با دادن برخی نشانی‌ها گفت: کسی که ۱۱ روز خانه‌نشینی کرد، فکر نمی‌کند زمانی رئیس‌جمهور مملکت بوده و همه چیز در دستان خودش بوده است، پس چرا پلنگ‌صفتی می‌کند.
محمدرضا صفارهرندی شامگاه یکشنبه در برنامه‌ای با عنوان «پیشرفت و عدالت در ۴۰ سالگی» که در مسجد علی ابن ابیطالب شهر بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: در این ۴۰ سال خدمات زیادی در کشور شده است، انقلاب در ۴۰ سالگی خود به واسطه خون شهدا به مرز بالندگی رسیده است و امام (ره) همیشه می‌فرمودند که ما برای انقلاب چه کرده‌ایم؟

وزیر ارشاد دولت نهم احمدي نژاد گفت: از همان ابتدای انقلاب عده‌ای شرور، کام مردم را تلخ کردند و در نقاط مختلف کشور به پادگان‌ها و مکان‌های مختلف حملات مسلحانه انجام دادند. مردم هر جا که حادثه‌ای در کمین انقلاب بود سینه سپر کردند بدون آنکه بخواهند سهم‌خواهی از انقلاب کنند اما متاسفانه برخی از عناصر راه را گم کردند و از انقلاب سهم‌خواهی کردند. بنابراین از همان زمانی که از انقلاب سهم‌خواهی کردند راهشان از انقلاب جدا شد. وی با بیان اینکه برخی نامه هتاکانه به رهبری می‌نویسند، گفت: این افراد تمام دردشان این است که چرا هم‌اکنون روی صندلی ریاست یا پست خاص نیستند و کسان دیگری بر روی صندلی ریاست نشسته‌اند.

صفار هرندی تصریح کرد: زمانی فردی رئیس بنیاد شهید شد و حال امروز نامه به رهبری نوشته و ادعا کرده که در زمان انتخابات که دولت اصلاحات سر کار بود باید نام بنده از صندوق بیرون می‌آمد در حالی که رفقای خود همین شخص مجری برگزاری انتخابات بوده‌اند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای رفیق انقلاب بودند و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردند، گفت: بنده با این فرد در دوران دانشجویی هم‌کلاس بوده‌ام. حال او از انقلاب سهم‌خواهی می‌کند و فکر می‌کند همه سفره برای اوست. در حالی که فکر نمی‌کند زمانی رئیس‌جمهور مملکت بوده و همه چیز در دستان خودش بوده است پس چرا پلنگ‌صفتی می‌کند. پلنگ‌صفت‌ها همه دارایی‌های خود را به باد می‌دهند چراکه نمی‌توانند ببینند کسی بالاتر از خودشان نشسته است.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: بنی‌صدر هم نادانی کرد و قدر مقام خود را که از برکت انقلاب به دست آورده بود، ندانست. او هم نتوانست تحمل کند که فرد دوم مملکت باشد و حتی برای امام (ره) شاخ و شانه می‌کشید که طرفداران ما اگر به خیابان بیایند بیشتر از طرفداران امام خمینی هستند. وی گفت: این افراد که برای رهبری نامه سرگشاده می‌نویسند چه مقصودی دارند؟ اگر واقعا دلسوز هستند چرا نامه‌شان قبل از اینکه به بیت رهبری برسد سر از رسانه‌های بیگانه درمی‌آورد؟ چرا این فرد که برای رهبری نامه سرگشاده می‌نویسد دوره زعامت امام (ره) را به رخ مقام معظم رهبری می‌کشد؟ یکی از رفقای همین فرد جوابش را داد و گفت رهبری مو به مو کارهای امام (ره) را تکرار می‌کند و راه رهبری همان راه امام است.
 
صفار هرندی در خصوص وقایع اخیر نیز گفت: اغتشاش‌های اخیر خیلی زودتر از وقایع قبلی جمع شد. برای مثال فتنه ۸۸، هشت ماه به طول انجامید اما اتفاقات اخیر ظرف ۱۰ روز فروکش کرد.