به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۴۳۰۰۵

در روز هشتم جشنواره فیلم چه گذشت؟

گروه عکس: جمعه ۲۰ بهمن ماه در پردیس ملت سه فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی، «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و «دارکوب» بهروز شعیبی نمایش داده شد.
در روز هشتم جشنواره فیلم چه گذشت؟
"مصادره" با بازی رضا عطاران در روز‌های گذشته با سانس‌های فوق العاد‌های در سینما‌های مردمی همراه بود.در این فیلم مهران احمدی که سابقه همکاری با نرگس آبیار را در فیلم "شیار ۱۴۳" نیز داشته او را به عنوان مشاور در گروه خود داشت و هومن سیدی و رضا عطاران از بازیگران این فیلم بودند.از نکات قابل توجه این فیلم که شاید برای خیلی‌ها جذاب هم بود، پخش تصاویری نوستالژیک از زمان قبل از انقلاب و بعد از آن بود که بخشی از آن هم با خواننده‌های قدیمی مثل فرهاد می‌گذشت.فیلم بعدی در روز هشتم جشنواره "سوتفاهم" به کارگردانی احمدرضا معتمدی بود که در سکانس‌هایی یادآور فیلم "وقتی همه خوابیم" بهرام بیضایی بود. این فیلم ششمین ساخته سینمایی احمدرضا معتمدی بعد از فیلم‌های "دیوانه‌ای از قفس پرید"، "آلزایمر"، "قاعده بازی" و ... محسوب می‌شود که آذرماه امسال در تهران کلید خورد و یکی از سه محصول امسال اوج است که در جشنواره حضور دارد.
 
اکبر عبدی، مریلا زارعی، مهدی فخیم زاده، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی و همچنین پژمان جمشیدی از جمله بازیگران این فیلم بودند.آخرین فیلم روز گذشته "دارکوب" بهروز شعیبی بود با محوریت موضوع اعتیاد. این فیلم سومین ساخته سینمایی بهروز شعیبی بعد از فیلم‌های "دهلیز"و "سیانور" محسوب می‌شود که زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفت. در این فیلم شعیبی مثل دو‌فیلم گذشته با سید محمود رضوی در مقام تهیه کننده همکاری کرده است.۲۱ بهمن‌ماه نامزد‌ها پس از پایان آخرین فیلم به طور رسمی اعلام شوند.