به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۴۳۲۳۱

مسيح علي‌نژاد پاسخ مرضیه برومند را داد

مسيح علي‌نژاد پاسخ مرضیه برومند را داد
گروه هنري: روز گذشته ویدئویی از مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون منتشر شد که در این ویدئو با تعابیری همچون مو وزوزی و زشت و بدترکیب، مسیح علینژاد، خبرنگار ايراني مقيم آمريكا را خطاب قرار داد و طرح مسائلی چون چهارشنبه های سفید و دختران خیابان انقلاب را نقد کرد. حالا علینژاد در پُستی، پاسخ برومند را این گونه داده است.

 

مداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۲:۳۸
درود به این پاسخ (358311)
محمد
United Arab Emirates
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۳:۱۷
پاسخی بسیار آبرومند و منطقی به نقد بی آبرومند برومند!!!! (358312)
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۲
از این خانم علینژاد اصلاً و ابداً خوشم نمیاد. دلیل اصلی من برای عدم پسندیدن منش این خانم، افراط در مسیری هست که در پیش گرفته و تک بعدی شدنشه. ولی از جملاتش و زخمی که احساس کردم خورده بسیار ناراحت شدم. اگر این حقیقت داره و خانم برومند این کار زشت رو کرده اند به نظرم باید حتماً عذرخواهی کنند. چه معنی داره به هر دلیلی (شاید خودشیرینی برای صاحبان قدرت)، ظاهر دیگران رو که خودشون نقشی در آفرینش اون ندارند رو مورد تمسخر قرار بدیم؟ شرم آوره. (358313)
عباس آقاجني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۴
خانم برومند اخلاق انساني را يادگرفتن هنر است ياد بگير (358314)
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۳:۵۹
ای کاش نقد های دقیق خانم برومند با اشاره به ظاهر این زن خارج نشین منحرف نمی شد.
خانم علینژاد به نظر من نه فکر جدیدی دارد و نه کلا فکر می کند ، ایشان اسباب بازی غرب است و برای اجرای اهداف و افکار شوم استکبار تربیت شده .
بحث بیش تر را جایز نمی دانم چون منتقدان حجاب آنقدر کم سواد و کم مطالعه هستند که کتاب مساله حجاب مطهری را مطالعه نکرده باشند. هر وقت خانم علینژاد این کتاب را مطالعه کرد بعد بیاید با هم صحبت کنیم. (358315)
رییس زاده علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۴:۲۴
به گیتی به از راستی پیشه نیست ز کژی بتر هیچ اندیشه نیست
سخن گفتن کژز بیچارگی است به بیچارگان بر بباید گریست
درود بر شرفت دختر والا که سخنان تو بوی انسانیت و اخلاق می دهد من شک ندارم که الان خانم برومند شرمسار سخنان خویش است البته اگر لج باز و...نباشد
سخن راست و زیبا از هر کس سر بزند زیباست و راست (358316)
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۴:۳۴
مسیح علی نژاد هم زیباست وهم دوست داشتنی (358317)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۵:۳۴
آفرین بر این ادبیات فرهنگ ساز من که الان 60 سال دارم از ایشان درس گرفتم تحت تاثیر ادبیات حاکم که مال دوره پارینه سنگی است قرار نگیرید متاسفانه باید اخلاق بمعنای واقعی در جامعه باشد و همه ما متخلق به اخلاق حسنه شویم مخصوصا هنرمندان ما درس ادب بیاموزند (358318)
۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۶:۰۱
مظلوم نمایی و تظاهر به اخلاق مداری تهوع آور و به شدت ریاکارانه ! با مرضیه برومند موافقم چون صادق است از سر دلسوزی و نگرانی واقعی و به حق نقد کرد صفاتی که در این زن فرصت طلب و ریاکار مفقود است. (358319)