به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۳ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۱۴۳۳۵

يك خبر خوش؛ کریمیان از کما خارج شد

گروه ورزشي: خوشبختانه هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با به دست آوردن هوشیاری از کما خارج شد.
يك خبر خوش؛ کریمیان از کما خارج شد
مهدی کریمیان که به علت سانحه رانندگی از شب گذشته در کما به سر می‌برد، چشمانش را باز کرد و قدرت تکلمش را باز یافت. به گزارش ایسنا، دکتر صادق‌پور یکی از پزشکان تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام این خبر گفت: هوشیاری کریمیان اکنون بالای ۱۰ است و پس از باز کردن چشمانش من را شناخت و با من صحبت کرد. وی افزود: او به صدا واکنش‌های خوبی نشان داد و چشمانش را برای لحظه‌ای باز کرد. باید صبر کرد تا ۲۴ ساعت آینده که ببینیم وضعیت وی چطور خواهد شد. اگر همین روند ادامه پیدا کند خیلی زود به حالت عادی باز خواهد گشت.

دکتر فریدون مولایی نيز در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت مهدی کریمیان گفت: متاسفانه کریمیان شب گذشته بعد از این که تصادف کرد به کما رفت و به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است. او همچنان در کما به سر می‌برد و منتظر هستیم تا ۲۴ ساعت زمان بگذرد تا پزشکان متخصص نظرات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: من بعدازظهر امروز بالای سر کریمیان بودم و از نزدیک او را دیدم. حال او نسبت به شب گذشته رضایت بخش است و پزشکان متخصص هم به هوشیاری وی امیدوار هستند. سطح هوشیاری او از ۵ به ۶ رسیده است. اگر این روند ادامه پیدا کند شرایط خیلی بهتری را خواهیم داشت.

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: باید برای او دعا کرد. پزشکان در تلاش هستند تا اوضاع وی بهبود یابد و امیدورام این اتفاق هر چه سریعتر با دعای مردم رخ بدهد. مولایی در پاسخ به این پرسش که آیا خبر برخی از سایت‌ها که فوت کریمیان را منتشر کرده‌اند، صحت دارد، عنوان کرد: من قویا این خبر را تکذیب می‌کنم. کریمیان نسبت به شب گذشته اوضاع بهتری دارد و کاملا امیدوار هستیم به هوش بیاید.

مهدی کریمیان هافبک تیم تراکتورسازی تبریز شب گذشته به خاطر سانحه تصادف به کما رفت و در بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری شده است. از صبح امروز نیز بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی به همراه سرمربی و اعضای کادر فنی و سرپرستی در بیمارستان حضور یافتند و جویای احوال کریمیان شدند.

۱۳۹۲/۰۵/۱۳ ۲۳:۴۳
خدا رو هزار مرتبه شكر (103973)
۱۳۹۲/۰۵/۱۳ ۲۳:۴۵
خدا رو شکر! خدا رحم کرده با این وجود شنیده بودم دکترای تبریز مرده رو زنده می کنن (103978)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۰۰:۱۶
درود بر این دلاور که ما را در این برهه زمانی تنها نگذاشت!
چه قدر روحانی خوش قدم است!!!!!! (104029)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۰۱:۰۰
خدا رو شکر خوش خبر باشی بهار. (104068)
حسين تبريزي
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۰۱:۰۱
باز عده اي كه متاسفانه خود را خبرنگار مي نامند اخلاق اين حرفه را رعايت نكرده خبر كذبي را انتشار دادند ( خبر كذب فوت كريميان ) مثل خبر فرمايشات آقاي روحاني در مورد اسرائيل .
خدا لعنت كند همه كساني را كه بي اخلاقي را در اين كشور رواج دادند . (104070)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۰۱:۰۸
ايشالا زودتر خوب شن. (104074)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۰۱:۲۱
ای بابا :( (104081)
mina
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۰۱:۵۸
خداروشكر... (104102)