کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لکه سیاه دیده شده، مربوط به لاشه هواپیما نبود

30 بهمن 1396 ساعت 20:05

گروه جامعه: لکه سیاه دیده شده توسط بالگردها مربوط به هواپیما نبود و جستجوها بدون یافتن هیچ نشانه ای ادامه می یابد.


روز دوم سقوط هواپیمای مسافربری 3704 یاسوج نیز بدون هیچ نشانه ای از هواپیما به پایان خود نزدیک می شود. امیدها برای یافتن هواپیما تا قبل از تاریک شدن هوا کم کم، رنگ می بازد. هوا در منطقه بسیار سرد شده است و امدادگران زمینی برای جستجو با مشکل مواجه هستند. خانواده های مسافرین این هواپیما، با اما و اگرهای فراوانی روز خود را به شب می رسانند و چشم انتظارند که شاید خبری و یا نشانه ای از عزیزانشان بیابند. با گذشت دو روز از این حادثه محل دقیق حادثه مشخص نیست و امدادگران در مسیرهای مختلف به جستجو می پردازند.
 

به گفته معاون آموزشی شرکت هواپیمایی آسمان علت اینکه چرا سیستم ای ال تی عمل نکرده است، هنوز مشخص نیست و این سیستم در صورت سالم بودن و فعال بودن تنها زمانی عمل نمی کند که هواپیما یا در روی آب فرود بیاید یا برخورد شدید نباشد. عشایری عنوان می کند که این سیستم در هواپیما فعال بوده و این هواپیما چک سی خود را نیز انجام داده است.

اما این سوال همچنان به قوت خود باقی است که اگر سیستم ای ال تی این هواپیما فعال بود چرا هیچ آلارمی از این هواپیما ارسال نشده است. دو روز است که امدادگران و مردم به صورت هوایی و زمینی تلاش می کنند که نقطه مشخص سقوط هواپیما را بیابند، نقطه ای که با یک آلارم از سیستم ای ال تی مشخص می شد. اینجا در پای دنا هزاران نگاه به انتظار ایستاده اند، شاید کسی خبری از مسافران پرواز بی بازگشت 3704 یاسوج بیاورد یا نشانه ای در گوشه ای از این کوهستان سترگ بیابد.


کد مطلب: 143394

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/143394/لکه-سیاه-دیده-شده-مربوط-لاشه-هواپیما-نبود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir