کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فارس: 3 مامور به شهادت رسيدند

جلسه شورای‌ تامین‌استان در پی تجمع‌ دراویش‌

30 بهمن 1396 ساعت 20:48

گروه سياسي: معاون امنیتی استانداری تهران با تایید خبر تیراندازی در منطقه تجمع دراویش گفت: هنوز از این تیراندازی و دلایل آن جزییاتی در دست نیست.


محسن همدانی  در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تجمع دراویش عنوان کرد: در رابطه با این تجمع که از نظر ما غیرقانونی است دقایقی پیش شورای تامین استان تهران تشکیل جلسه داد. وی با تایید خبر تیراندازی در منطقه تجمع دراویش گفت: هنوز از این تیراندازی و دلایل آن جزییاتی در دست نیست. گفته می‌شود این تجمع در محدوده خیابان پاسداران تهران انجام شده است.


از  عصر امروز عده ای از دراویش گنابادی در اعتراض به بازداشت یکی از دراویش، در منطقه پاسداران تهران تجمع کردند. تجمع اعتراضی دراویش گنابادی در اطراف خانه نورعلی تابنده قطب این سلسله با دخالت نیروهای امنیتی و لباس شخصی‌های موتورسوار به خشونت کشیده شد. در همين حال، خبرگزاری فارس ادعا کرده است که در جریان این تجمع یکی از حامیان دراویش گنابادی با خودروی خود برخی از ماموران نیروی انتظامی کلانتری 102 پاسداران را زیر گرفت. در پی این حمله 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

حرکت این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.  نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور پلیس تهران

 سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با تأیید شهادت سه نفر از مأموران ناجا در خیابان پاسداران تهران اعلام کرد: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مذبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.قاتلین در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل پلیس است. سردار منتظرالمهدی ضمن تسلیت شهادت این سه مأمور فداکار و متعهد ناجا به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی که باشد برخورد می‌شود.


کد مطلب: 143402

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/143402/جلسه-شورای-تامین-استان-پی-تجمع-دراویش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir