به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۴۳۴۸۰

شكايت خانواده سيدامامی از ٢٠:٣٠

گروه سیاسی: وکيل خانواده سیدامامی: «روا نيست تا مراحل حقوقي و قانوني به اتمام نرسيده و اتهام‌ها در دادگاه مسجل نشده است، رسانه ملي تصاويري را چنين بي‌پروا به نمايش بگذارد و مواردي را مطرح کند».
شكايت خانواده سيدامامی از  ٢٠:٣٠
مرگ کاووس سيدامامي بيش از همه، فعالان محيط زيست را شوکه کرده؛ به‌ويژه اينکه پيش از اثبات اتهام‌ها، صداوسيما در همين موضوع مستندي ساخته و پخش کرده است. مستندي که حالا زمينه‌ساز شکايت وکلاي خانواده سيدامامي از برنامه ٢٠:٣٠ شده است.

اين برنامه خانواده سيدامامي را بسيار رنجانده و وکيل خانوادهمي‌گويد: «روا نيست تا مراحل حقوقي و قانوني به اتمام نرسيده و اتهام‌ها در دادگاه مسجل نشده است، رسانه ملي تصاويري را چنين بي‌پروا به نمايش بگذارد و مواردي را مطرح کند».

آرش کيخسروي، از وکلاي خانواده کاووس سيدامامي، تأکيد دارد: «بيانيه داده‌ايم و وضعيت پرونده را به‌طور کلي اعلام کرده‌ايم. اقدام صداوسيما و برنامه ٢٠:٣٠ در پخش آن برنامه خلاف نص صريح قانون است و هتک حرمت متوفي و خانواده ايشان محسوب می‌شود. اين اقدام جاي تأمل دارد».

او همچنين گفته: «ما لايحه‌اي تنظيم کرده‌ايم. هنوز هيچ جرمي عليه کاووس سيدامامي به اثبات نرسيده که براي ساخت برنامه و تحت تأثير قراردادن افکار عمومي برنامه تلوزيوني تدوين شود».
مرجع : روزنامه شرق
برچسب ها: کاووس سیدامامی