به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۴۳۵۱۱

قیمت سکه و ارز در بازار امروز /جدول

گروه اقتصادی: قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۴۳هزار و ۳۴۴ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌‌میلیون و ۴۸۳ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۵۳۱ تومان شد.
امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک‌میلیون و 483 هزار تومان و  سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 450 هزار تومان معامله می‌شد.هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی 733 هزار تومان، ربع‌سکه 441 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 295 هزار تومان فروخته می‌شد.هر گرم طلای 18عیار نیز امروز 143 هزار و 344 تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1329.1 دلار معامله می‌شود.همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را 4 هزار و 531 تومان می‌فروختند. امروز در بازار آزاد هر یورو 5 هزار و 604 تومان و هر پوند با ارزش 6 هزار و 733 تومان و درهم امارات 1307 تومان دادوستد می‌شد.
تغییرات لحظه‌ای قیمت دلار، طلا، سکه و ارز را اینجا مشاهده کنید.
** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.
برچسب ها: طلا سکه دلار