به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۱۴۳۵۶۴

مراسم تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی

گروه جامعه: مراسم تشییع ­پیکرهای مطهر سه شهید نیروی انتظامی که در حین تلاش برای برقراری نظم و امنیت در خیابان پاسداران تهران، به شهادت رسیدند، آغاز شده است.
مراسم تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی
مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهدای حافظان نظم و امنیت، در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور خانواده معزز، همکارانشان و امت شهید پرور تهران تا تقاطع خیابان شریعتی و بهشتی برگزار شده است و مداحان اهل بیت (ع) در حال مرثیه سرایی هستند. اسامی این شهدا به این شرح است: استوار دوم شهید رضا امامی، استوار دوم شهید محمدعلی بایرامی، سرباز شهید رضا مرادی علمدار.  امروز مراسم تشییع بسیجی شهید حدادایان هم در امام زاده علی اکبر(ع) چیذر تشییع می شود.
 
در این مراسم سرلشکر صالحی جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار اشتری فرمانده ناجا، سردار ساجدی‌نیا معاون عملیات ناجا، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار ایوبی، خانوادهای شهدا، فرماندهان و کارکنان ناجا، کارکنان نیروی هوایی ارتش، دژبان آجا، یگان صابرین، نیروی زمینی سپاه، نیروی زمینی ارتش، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا و مردم شریف تهران حضور یافتند. حاضران با قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرایی به مقام شامخ شهدای ادای احترام و برای ارواح طیبه شان علو درجات را آرزو کردند.

سردار محمد اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع پیکر سه مامور انتظامی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی، به سرعت به این پرونده رسیدگی و با عاملان شهادت همکارانمان برخورد قاطع می‌شود. وی گفت: نیروی انتظامی در برابر اغتشاش‌گران و آشوب‌گران با تمام قدرت از امنیت کشور و مردم دفاع می‌کند.