به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۴۳۷۱

عادل‌فردوسی‌پور پاسخ‌رویانیان و دایی را داد

گروه ورزشی: تهیه کننده و مجری برنامه نود که طی هفته گذشته از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مورد انتقاداتی قرار گرفته بود پاسخ وی را داد. عادل فردوسی پور با انتقاد از اظهار نظر رویانیان و علی دایی در توضیحش پیرامون درآمد برنامه نود گفت: کل پول یکسال برنامه ما به اندازه بازیکن درجه سه پرسپولیس برای یک فصل هم نیست.
عادل‌فردوسی‌پور پاسخ‌رویانیان و دایی را داد
پس از آنکه عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته اش داوری دیدارهای پرسپولیس را با نظر کارشناسان بررسی کرد، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه های متعددی تاکید کردند چون فردوسی‌پور در برنامه اش به موضوع داوری و پنالتی برای این تیم پرداخته، داور دیدار برابر ذوب آهن برای پرسپولیس پنالتی نگرفته است. فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب خود به اظهارات محمد رویانیان واکنش نشان داد. وی هنگامی که به این موضوع اشاره داشت رو به دوربین کرد و گفت: شما که متشرع هستید آیا کاری که کردید اخلاقی و انسانی است؟ آیا درست است که بیایید هر حرفی دلتان می خواهد بزنید و بعد بیایید و عذرخواهی کنید؟

وی خطاب به رویانیان گفت: شما اگر مباحث دیگری دارید چرا این بحث ها را پیش می کشید. از هر نظر هم که این موضوع را در نظر بگیرید کار اخلاقی و انسانی نیست. مطرح کردن این مبالغ خنده دار است. رحمتی و نکونام هم با این همه درآمدی که دارند اینقدر پول نمی گیرند. عادل فردوسی پور ادامه داد: من قبل از این هم در مورد مبالغ دریافتی و درآمد برنامه صحبت کرده بودم. اما بازهم می گویم که درآمد کل یکسال برنامه نود به اندازه یک بازیکن درجه سوم شما هم نیست. من ۱۵۰ نفر عوامل برنامه دارم که همه مدیران سازمان صداوسیما هم از این موضوع اطلاع دارند و می توانند در این مورد شهادت بدهند.

مجری برنامه نود گفت: من قبلا هم گفته ام که از پیامک ها و تبلیغات یک ریال هم به برنامه نود و من نمی رسد. آقای رویانیان خوب است من هم بگویم شما سه نفر را کشته اید و بعدش عذرخواهی کنم؟ تهیه کننده و برنامه ۹۰ که از اظهار نظر مدیرعامل پرسپولیس دلخور بود در ادامه طعنه هایش به محمد رویانیان رو به محمد فنایی کارشناس داوری برنامه اش کرد و گفت: حتما شما هم برای حضور در برنامه ما هر برنامه ۴ میلیارد تومان دریافت می کنید.

وی سپس روی سخنش را به سمت علی دایی چرخاند و گفت: دایی در مصاحبه اش گفته که چون فردوسی پور در برنامه اش به داوری ما پرداخته داور دیدار با ذوب آهن تحت تاثیر قرار گرفته و برای ما پنالتی نگرفته است. این چه اظهار نظری است که می کند ایشان. از علی دایی بعید است. مگر می شود یک برنامه روی قضاوت داوران تاثیرگذار باشد.

۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۱:۴۸
درود بر وجدان بیدار فوتبال:فردوسی پور (105030)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۳۶
بله ایشان انسانی پاک و با وجدان هستند. ولی در برخی اوقات ایشان مثل همه مردم ایران جوگیر میشوند و وقتی داغ میشود متاسفانه گهگاهی توهین های ریزی هم میکند.از انتقاد هم خوشش نمی آید. (105271)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۲۲
دوست گرامی همه از جمله آقای فردوسی پور دارای ایراد هستند و برایند نکات مثبت و منفی در هر فرد مهم است . نباید از طاووس فقط پاهایش را دید (105415)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۳۸
هيچ كس از انتقادهاي الكي كه در واقع تخريب است و مي خان ايرادات خودشونو بندازند گردن برنامه ٩٠ خوشش نمياد. (105459)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۵۸
فردوسی پور هروقت نظرسنجی گذاشته بیش از نصف نظرات را پرسپولیسی ها میدهند و بیشتر از نصف بینندگان برنامه 90 پرسپولیسی هستند پس بهتر است برای جلوگیری از ریزش مخاطب با باشگاه پرسپولیس کل کل نکند و روال عادی برنامه را حفظ کند. فکر کنم روزنامه خبرورزشی مثال خوبی باشد که مدتی با پرسپولیس چپ افتاده بود و طرفداران پرسپولیس در تمرینات این نشریه را آتش زدند. پس هر کس با پرسپولیس در افتاد ور افتاد. (105477)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۴۸
کجاش بیداره، تا افرادی مثل تو هستند برنامه فردوسی پور خریدار داره. در حدی نیست که به علی دایی توهین کنه، یک ملت تو قلبشون علی دایی هست.
علی دایی به عربستان گل زده یا فردوسی پور، علی دایی در اروپا و آلمان نام ایران رو بلند اوازه کرد یا فردوسی پور؟ (105278)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۳۹
همون ملت تو دلشون فردوسي پور هست. چون وامدار هيچ كسي نيست و واقعيت هارو مي گه. (105461)
سیاوش
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۳:۳۳
دوست عزیز اقای علی دایی در تماس تلفنی دیروز و با ان لحن تند و زننده ای که با اقای فنایی داشتند دور از انتظار ظاهر شدند .رفتار و منش اقای دایی مصداق بارز فرهنگ اشرافی زده است که همگان شاهد ان هستیم.البته شایان ذکره که زحمات اقای دایی برای فوتبال قابل کتمان نیست ولی این دلیلی نمیشود که ایشان با لحن توهین امیز صحبت کنند. (105498)
ح د ي ث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۸:۴۵
خوشم مياد از اينكه مثل بعضيها جيره خور كسي نيست و از كسي نمي ترسه البته از داي بعيد بود اين تفكر از بقيه نه (105331)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۴۰
دقيقا ، اين ديگه چه اظهار نظري هست كه چون ٩٠ اونجا پنالتي نشون داده اين داوره نگرفته پنالتي!!!!!!!!!!! (105462)
فوتبالی
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۳:۰۰
عادل عزیز امتحانشو بارها پس داده من خودم یک پرسپلولیسیم ... اما بالاتر از ان یه انسان باید باشیم تابع اخلاق. یادمان نرود که عادل در فوتبال تابو انتقاد نکردن را شکست و این برای برخی نگران ککنده است که انتقاد به حوضه های دیگر کشیده شود . امیدوارم روزی ما هم مثل ملل دنیا بتونیم کنار هم بشینیم گفتگو کنیم از هم انتقاد کنیم و هیچ کس خودش را مبرا از انتقاد نداند .. علی دائی مرد بزرگیست دوستش دارم ولی یادش باشه از مارادونا که بالاتر نیست تو فوتبال بهتره کمی از منش علی اقا کریمی یاد بگیره.... (105480)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۲:۳۹
اما واقعیت اینجاست که تو ایران این موضوعات تاثیر گذاره . یعنی واقعا علی دایی حق داره که میگه پنالتی ما رو نگرفتند . داور میبینه که روی یه پنالتی حساس شده اند یه صحنه مشکوک رو جرات نمی کنه سوت بزنه . در حالی که صحنه خطای بازی پرسپولیس و ذوب آهن کاملا خطای پنالتی بود به نفع پرسپولیس (105068)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۷:۲۰
کاملا با این نظر موافقم (105299)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۷:۲۱
علی دایی بزرگ این فوتباله (105300)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۴۱
بزرگ بودن علي دايي دليلي نيست براي اينكه بخواد همچين اظهارنظر غير معقولي بكنه. (105463)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۲:۴۲
عادل فردوسی پور تکِ...دمش گررررم (105073)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۲:۴۷
جمعش کنید این فوتبالو! (105081)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۲۳
اشتباهی مثبت دادم (105417)
وحید
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۲:۵۴
متاسفانه باب شده بعضی افراد مثل آقای فردوسی پور از رسانه ملی جهت کوبیدن دیگران استفاده نمایند و افراد هم به اندازه این آقایان فرصت دفاع از خود ندارند تا حقایق روشن شود. امیدواریم این بداخلاقیها پایان یابد و برنامه پربیننده 90 مانند تبلیغات کرم حلزون نشود. (105088)
اصلاح طلب بافقی لردی
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۱۱
عادل فردوسی پور در حدی نیست که با علی دایی این طوری صحبت کند. (105103)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۸:۱۶
جدا ؟؟؟!!!!!!! چرا اونوقت ؟ (105319)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۱۴
دیگه دایی رو بت نکنید (105353)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۲۴
لطفا حد دایی را مشخص کنید و آیا ادبیات دایی مودبانه تر و سنجیده تر است و یا آقای فردوسی پور؟ (105419)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۲۴
وقتیکه آقای دایی ۸۳۰ هزار دلار برای خرید ویلا در کانادا می‌دهد و در شبکه‌ی ۲ خیلی راحت از خانه‌های ۲۵۰متری به عنوان خانه‌های متوسط یاد می‌کند...
باید بداند که محبوبیت اما خریدنی نیست. (105108)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۳۹
دوست عزیز با این تفکر است که کشورمان به هیچ جا نمی رسد. (105273)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۴۵
من متاسفم برای همه دوستان اصلاح طلبی که با زمین زدن اسطوره ای چون علی دایی که مجامع بزرگ فوتبال چون فیفا یا ای اف سی روی وی حساب باز می کنند و با گل زدن های وی سال ها ملت ایران را شاد می کردند سعی در تایید شو تبلیغاتی و رسانه ای آقای عادل فردوسی پور می کنند که در هیچ جای این ورزش فوتبال جایی ندارد و از روزی که برنامه ایشان شروع به کار کرده تنها پسرفت در فوتبال ایران دیده شده، عادل فردوسی پور فقط در صدد جذب مخاطب به هر قیمتی است
او حتی قابل مقایسه با علی دایی نیست چه بسا بتواند در مورد وی اظهار نظری کند. (105277)
بی طرف
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۳۰
بهار عزیز، گزارشگران ورزشی سیما در رویکردهای اخیر گزارشگری خود به خودشان این حق را می دهند که هر گونه توهینی را نسبت به بازیگران، مربیان و سرپرستان روا بدارند و به اصطلاح از دست بالا صحبت می کنند، آقای فردوسی پور در برنامه دیشب نتوانست جواب دایی را بدهدچونکه وقتی صحبت از میزان دریافتی پول دهنوی شد اشتباه مسلم را عادل فردوسی پور مرتکب شده بود که از تریبون رسمی کشور با حدس و گمان در مورد یک موضوع بحث برانگیز صحبت می کرد که هر حرفی از چنین جایگاهی بایستی متقن باشد زیرا در تماشگر این اثر خود را می گذارد و یا در مورد خطای پنالتی منظور دایی خطای پنالتی روی علی کریمی بود که آقای فردوسی پور با زیرکی بسیار این موضوع را پیچاند، فقط در مورد محاسبه دایی حق با عادل فردوسی پور بود، در مورد فنایی هم هند آقای حیدری همانند هندی بود که در بازی سپاهان با استقلال شده بود و تازه در بازی پرسپولیس هندش گویا تر بود تا در بازی استقلال سپاهان (105112)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۳۴
آخه دوست عزیز چرا انقد ملت ساده لوحی هستیم شما فک کردی دهنوی برای چه اومد پرسپولیس اگه واسه پول بهتر و بیشتر نبود همه ما میدونیم که قراردادهایی که میدن سازمان لیگ کشکه واسه مالیات ندادن و هزار چیز دیگه اخه پرسپولیس تیم قدرتری از سپاهان بود که واسه مبلغ کمتر اومده چقدر ساده اید چطور هفته قبل که پنالتی الکی واسه آقای دایی گرفتند نگفت سرمون بریدند این هفته اینو میگه کسی که یه هفته قبل یک پنالتی بیخود براش گرفته شده و یک بازی حساس رو برده نمیاد بیخود واسه پنالتی که پنالتی هم نبود انقد جار و جنجال راه بندازه (105232)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۲۶
درود بر تو دوست دانا (105421)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۸:۱۸
فكر مي كنم اطلاعاتي كه فردوسي پور ميده بر اساس مدارك باشه نه حدس و گمان. (105320)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۳۸
دمت گرم اساسي عادل آقا! (105122)
سعید آریاییان
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۴:۰۵
خود فردوسی پور تو برنامه اش اعتراف کرد بر اساس حدس و گمان گفته که دهنوی به خاطر پول بیشتر اومده پرسپولیس !!!!
آیا این درست است گزارشگر یک بازی حساس افکار عمومی را فریب دهد و براساس حدس و گمان با آبروی افراد بازی کند
با اینکه خودش اعتراف کرد ، ولی دریغ از یک غذرخواهی خشک و خالی (105156)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۲۸
واقعیت هم همینه1- وگرنه با سپاهان قراردادامضا نمی کرد2-دهنوی چند سال در پرسپولیس بود که بگوییم به پرسپولیس تعصب داشت ولی با سپاهان هم قرارداد بست! (105422)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۴:۳۲
درود بر شرف عادل خان فردوسی پور مرد باسواد و شجاع (105168)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۴:۳۷
بله میشود. وقتی اقای فنایی رو میارید تو برنامه و پنالتی صددرصد پرسپولیس و میگه نبود خوب معلومه رو داوری بعدی تاثیر میذاره! (105174)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۴۴
ببخشيد يادمون نبود شما تخصصتون بيشتر از فنايي هست. از اين به بعد مي گيم از تخصص شما نه فقط در ايران بلكه براي كل جهان استفاده كنند !! (105465)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۴:۴۵
عادل جان من خودم پرسپولیسی هستم تو این فوتبال آدم ناشی زیاد ورود پیدا کرده و بعضا اقدامات و اظهارات نا بخردانه ای را شاهد هستیم که ضربات جبران ناپذیری را به فوتبال ما زده است از شما خواهشمندیم همچون همیشه با صلابت جلوی اینگونه آدم های نا کارامد بایستید مطمئن باشید هواداران فوتبال هم خوب متوجه همه ی اوضاع هستند و جایگاه شما نزد هواداران محبوب تر از همیشه خواهد بود (105182)
یک مرد
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۴:۴۷
دم فردوسی پور گرم
مرد به خدا
مرد
مرد (105185)
نیما
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۲۰
همه آقایان متخلف از عادل فردوسی پور هراس دارند، چاره ای جز تهمت زدن و لجن مالی فردوسی پور ندارند. این مانند روش های مافیا، برای از دور خارج کردن رسانه های مستقل و منتقد است.
آن از جناب ژنرال، این هم از سردار. آقای دایی هم نشان داده است هرگاه پای منافع شخصی خودش در میان باشد، هیچ گونه انصافی ندارد.
درود بر آنان که از گردن کلفتان نمی هراسند و طرفدار حق هستند. (105212)
آباندخت
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۲۵
فردوسی پور همیشه واقعیاتو میگه،روحیه انتقاددیش هم واقعا قابل تحسینه (105218)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۳۵
اقاي فردوسي پور وجوان بيدار مردم بعد از گذشت اين همه سال شما را به درستي ميشناسد خوشحالم كه انصاف و مردانگي هميشه در وجود شما به عنوان يكي از صحابه رسانه نهادينه شده است (105233)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۴۹
چرا زمانی که علی دایی کامیون کامیون به مردم زلزله زده هریس و ورزقان کمک نمی کنه چیزی نمیگین . چرا زمانی که زندانی ها رو آزاد می کنه صدای کسی در نمیاد . بعضی ها فقط نشستند و چیزایی رو میبینن که به سود خودشونه .

زنده باد اسطوره بی تکرار فوتبال ایران علی آقا دایی (105246)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۳۱
1-اصل اینه که مخفیانه کمک کنه2- اگر به خاطر خودش کمک می کنه چرا روی ما منت میذاری (105424)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۴۲
خدايي چه ربطي داشت اين مساله به حرف نسنجيده علي دايي؟؟؟؟؟؟ اون حرف دايي كاملا غير منطقي بود. (105464)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۷:۱۵
رفتار دیشب فردوسی پور ، بیانگر یک سری جریاناتی است که افشای آن نه به صلاح ایشان است نه جناح مقابل . به قول شاعر چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من . ضمن اینکه از این بلبشوی فوتبال و بی لیاقتی برخی ا زمسئولین ، برای فوتبال آبی نداشت ، اما برای جناب آقای فردوسی پور و امثالهم نان بسیار خوبی داشت به گونه ای که وقتی شمه ای از آن عیان می شود این چنین برآشفته می شوند . (105296)
اصغر
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۱۶
فردوسی پور عوام فریب است. (105411)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۰:۳۱
عادل درکل "عادل"است (105426)