به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۱۴۳۷۴۲

قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس فاش شد

گروه فناوری: احتمالا خیلی از شما تا رسیدن یک‌شنبه و رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رویداد Unpacked بارسلونا، صبر ندارید. سال گذشته، سامسونگ با کنار گذاشتن روند همیشگی خود، در این رویداد بدون معرفی پرچم‌دار جدیدی حاضر شد و صفحه‌ نمایش Infinity گلکسی اس 8 را فقط با یک ویدیو در معرض نمایش گذاشت و این ال جی بود که که با گوشی جی 6 فصل جدید گوشی‌های هوشمند را در MWC شروع کرد.
امسال، سامسونگ شروع‌کننده MWC 2018 خواهد بود. به تازگی اوان بلس که اطلاعات فوق‌العاده موثقی را در اختیار می‌گذارد، قیمت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به یورو، در توییر منتشر کرده است. بلس می‌گوید که گلکسی اس 9 841 یورو(1037 دلار) قیمت خواهد داشت و گلکسی اس 9 پلاس که دارای صفحه‌ی بزرگ‌تر و دوربین دوگانه است با قیمت 997 یورو(1230 دلار) عرضه خواهد شد. البته این به این معنی نیست که قیمت این گوشی‌ها در ایالات متحده و اروپا به این شکل خواهد بود، بلکه فقط تبدیل یورو به دلار بر اساس نرخ ارز امروز این رقم را نشان می‌دهد و بی‌شک قیمت آن‌ها در اروپا، ایالات متحده و دیگر کشور‌ها متفاوت خواهد بود. به طور مثال، این قیمت‌ها در یک برگه‌ی تبلیغاتی لو رفته که در پایین آن را مشاهده می‌کنید، 849 یورو و 1000 یورو ذکر شده‌اند. اگر همه‌ی این‌ها را در کنار این واقعیت که گلکسی اس 9 پلاس قیمتی مشابه با آیفون 10 دارد، بگذاریم، احتمالا در ابتدای عرضه‌ی این گوشی‌ها در بازار ایران باید منتظر قیمت‌های 8 رقمی باشیم!
قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس فاش شد
از ویژگی‌های شاخص گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس می‌توان به این موارد اشاره کرد: بلندگوهای استریو، تشخیص چهره‌ی پیش‌رفته که با اسکنر عنبیه ترکیب می‌شود و دوربین پشت مجهز به دیافراگم متغیر f/1.5 و f/2.4 و قابلیت تصویربرداری اسلوموشن فوق آهسته و عکس‌برداری در نور کم. علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت زیر دوربین قرار گرفته است تا پیدا‌کردن آن با لمس راحت‌تر باشد.