به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۱۴۴۱۴۷
واکنش به شایعه تبانی

خواسته‌ها از دربی اندازه «ال کلاسیکو» است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال گفت: میلیون‌ها نفر منتظر این بازی هستند و خواسته‌هایی از دو تیم دارند که به اندازه «ال کلاسیکو» است.
خواسته‌ها از دربی اندازه «ال کلاسیکو» است
به گزارش مهر،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دربی هشتاد و ششم پایتخت پنجشنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال برگزار شد گفت: می بینم بی صبرانه همگی منتظر دربی هستیم. امیدوارم همه از دربی شاد شوند. این هفتمین دربی من است.وی افزود:  دربی تهران بزرگترین دیدار آسیاست. شاید مثل ال کلاسیکو نباشد اما خواسته‌ها در همان اندازه است. افتخار می کنم جزیی از این بازی هستم. زیبایی این دیدار در بین هواداران است که حضور پرشماری داشته‌اند و از دیدنش لذت بردند.برانکو ایوانکوویچ در خصوص حضور اینفانتینو افزود: حضور ایشان باعث خاص شدن بازی می شود. این دیدار بین دو تیم برتر است. امیدوارم هواداران بازی زیبا را در ورزشگاه شاهد باشند. همه می خواهیم در بهترین موقعیت باشیم.وی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان را در اختیار دارم و می خواهم با بهترین ها به زمین بروم.برانکو در مورد رمز موفقیت پرسپولیس در چند سال حضورش گفت: خواسته همه بازیکنان در یک راستاست و همین باعث موفقیت های اخیر پرسپولیس شده است. همانطور که از زمان آقای شفر استقلال هم شرایط خوبی پیدا کرده و نتایج مطلوبی هم کسب کرده است. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بانوان در ورزشگاه و تاثیرش بر دربی و حضور اینفانتینو نیز گفت:  خوشحالم که اینفانتینو در ورزشگاه حضور دارد. ایشان به طور مستقیم سطح فوتبال  ایران را حس خواهد کرد. قبل از هر چیز می تواند وضعیت امنیتی را در کشور ما ببنید که علی رغم حضور اینچنینی مردم در ورزشگاه ها، عملا در سالهای که من در ایران بودم شاهد کوچکترین اتفاقی نبوده ام. قطعا حضور بانوان می تواند به جذابیت های فوتبال کمک کند اما این جزو مسئولیت من نیست که در این مورد اظهار نظر کنم. برانکو ادامه داد: طبیعی است که هم استقلال و پرسپولیس دوست داریم ببریم و برای این تمام تلاشمان را خواهیم کرد. اختلاف امتیاز به ما این روحیه را می دهد که افتخار کنیم. اما فردا اختلاف امتیاز مهم نیست. استقلال نشان داده که یک تیم خوب و عالی دارد و نتایج مطلوبی کسب کرده است. وضعیت موجود در نتیجه دربی اصلا نمی تواند تاثیرگذار باشد. وی ادامه داد: سه سال پیش که آمدم استقلال در دربی وضعیتش در جدول بهتر بود اما ما بردیم. در دربی اصلا نمی شود گفت نتیجه چه می شود. بازیکنان تعیین می کنند نتیجه را. هیجان در این بازی زیاد است.برانکو ادامه داد: هیجانی بهتر از این نمی تواند وجود داشته باشد که دربی را با برد به پایان برسانیم. می خواهیم یک شادی و شعف زیاد به هواداران هدیه کنیم و در کنار آن بهترین نتیجه را هم کسب کنیم. سرمربی پرسپولیس در مورد تغییراتی که در استقلال رخ داده است گفت: آقای شفر از زمانی که آمدند توانستند روش بازی استقلال را تغییر دهد. ما هم همین تلاش را کردیم. با این حال هر تیمی که مالکیت بیشتری داشته باشد موفق تر است. فردا مشخص می شود کدام تیم برتر است. 

برانکو در مورد استرسی که بازیکنانش خواهند داشت گفت: چیزی که من از بازیکنانم خواهم خواست این است که در کنار شوق و اشتیاقی که دارند آن چیزی که یاد گرفتند را در دربی به نمایش بگذارند. حتما هم اینطور نیست که ببریم و قهرمان شویم. دلیلی ندارد که بازیکنانم عصبانی باشند. مهم این است که تلاش کنند برای پیروزی. 
وی در خصوص تغییر احتمالی سیستم بازی پرسپولیس در دربی هشتاد و ششم گفت: از همان ابتدای فصل با دوسیستم بازی کردیم. در هر دو سیستم موفق بودیم. البته هر کدام از این روش ها را که بازی کردیم بستگی به بازیکنانی داشت که در خدمت داشتیم. الان کمال کامیابی نیا را در کنار نوراللهی و بقیه را تمام و کمال دارم. ما از نهایت توان خودمان استفاده می کنیم. ما از تیم دوم که ذوب آهن است 16 امتیاز جلوتریم.وی در خصوص پست های قهرمانی بازیکنان پرسپولیس در صفحات مجازی نیز گفت: آنها هر چه دوست دارند می توانند بگویند.
برانکو ایوانکوویچ درباره شایعه تبانی در خصوص نتیجه این بازی افزود: چه کسی این حرفها را می زند؟ ایران باید به داشته هایش افتخار کند. این حرفها بی منطق است.

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر از سورپرایز خود در این دیدار صجبت کرد و گفت: فردا خواهید دید. خدا را شکر بازیکنان خیلی خوبی داریم. هر بازیکنی که وارد زمین می شود و به میدان می رود تمام تلاشش را می کند تا تیم نتیجه بگیرد. ازبازیکنانم خیلی هم انتظار دارم. اینکه چه کسی بازی می کند فردا مشخص می شود.وی در خصوص شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران پس از جام جهانی به خبرنگاری که این پرسش را مطرح کرده بود گفت: رسانه شما گویا از همه چیز خبر دارد و از تمام برنامه های فدراسیون هم آگاهید! من خبری از برنامه های کی روش ندارم. اما صادقانه بگویم خیلی هم علاقه ندارم این اتفاق بیفتد. من با پرسپولیس قرارداد دارم. اینکه می گویید کی روش با ازبکستان قرارداد دارد به من مربوط نیست.برانکو درباره عدم استفاده از هافبک های بازیسازی نظیر محسن مسلمان در مقابل استقلال تهران گفت: شما می دانید چه کسی به سیامک نعمتی در بازی قبلی پاس داد که گل بزند. فرشاد احمدزاده چه ایرادی داشت که آن پاس را داد. در تیم ملی کدام بازیکن پلی میکر است؟! فردا برای شما هم مشخص می شود چه کسی بازی می کند.