به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۴۴۱۶۸

پیروزی آتلتیکومادرید با درخشش گریزمان

گروه ورزشی: در ادامه بازی های هفته بیست و ششم لالیگا چهارشنبه شب والنسیا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و به تساوی یک بر یک برابر میزبانش دست یافت.
پیروزی آتلتیکومادرید با درخشش گریزمان
به گزارش ایسنا، با این که میزبان از شروع بازی حمله می کرد والنسیا به گل رسید. کندوگبیا در دقیقه ۲۳ برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه فشار اتلتیک بیشتر شد و داور یک پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد. با این حال ضربه آریتس آدوریس را نتو دفع کرد. نیمه اول با پیروزی والنسیا به پایان رسید.میزبان از شروع نیمه دوم به شدت حمله کرد و بالاخره به گل رسید. اسکار دِ مارکوس در دقیقه ۴۹ گلزنی کرد و بازی مساوی شد. در ادامه تلاش های دو تیم برای باز کردن دروازه های یکدیگر بی نتیجه بود و امتیاز ها تقسیم شد.والنسیا با پیروزی می توانست به رتبه سوم صعود کند و باعث سقوط رئال مادرید به جایگاه چهارم شود. سفیدپوشان دیشب (سه شنبه) برابر اسپانیول مغلوب شدند.در دیگر بازی ها سویا با یک گل مالاگا را شکست داد و ختافه با سه گل برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد. اتلتیکومادرید هم با کمک مهاجم فرانسوی اش توانست به راحتی لگانس را شکست دهد.
 
اتلتیکومادرید بامداد پنجشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف لگانس رفت و با چهار گل مهمانش را در واندا متروپولیتانو شکست داد.نخستین موقعیت خطرناک را آنتوان گریزمان روی دروازه لگانس ایجاد کرد. ضربه آزاد مهاجم فرانسوی به تیرک برخورد کرد. دقایقی بعد بازیکنان لگانس دروازه اتلتیکو را لرزاندند. در دقیقه ۲۶ گریزمان با پاس کوکه در یک موقعیت خوب قرار گرفت و توانست گل نخست بازی را به نام خود ثبت کند. برتری اتلتیکو ادامه داشت و داور یک خطا پشت محوطه جریمه به نفع این تیم اعلام کرد. دوباره مهاجم فرانسوی پشت ضربه ایستاد و به زیبایی دروازه تیم مهمان را باز کرد. قرمز و سفیدپوشان پس از دو بر صفر شدن نتیجه راحت تر به کار خود ادامه دادند و حملات لگانس برای جبران، بی نتیجه بود.اتلتیکو در دقایق نخست نیمه دوم چند فرصت نه چندان خطرناک داشت که نتوانست به گل برسد. گریزمان به دنبال هت تریک بود که در نهایت این اتفاق رخ داد. مهاجم فرانسوی با سانتر فیلیپه لوییس این بار توانست با ضربه سر گلزنی کند. این گل در دقیقه ۵۶ به ثمر رسید. شب خوش گریزمان ادامه داشت و او یازده دقیقه بعد با پاس دیگو کاستا پوکر کرد. گریزمان یکشنبه پس از هت تریک برابر سویا توانست چهار گل در این بازی به ثمر برساند و یک هفته فوق العاده را پشت سر بگذارد. پس از گل چهارم کاستا فرصت داشت برای پنجمین بار دروازه لگانس را باز کند اما ضربه اش به بیرون رفت. او و گریزمان در دقیقه ۷۳ از زمین خارج شدند و فرناندو تورس و کوین گامیرو به میدان رفتند. در این دقایق بازی آرام پیگیری شد و تک موقعیت های دو تیم به گل تبدیل نشد.اتلتیکو با کسب این پیروزی ۶۱ امتیازی شد و در فاصله چهار امتیازی بارسلونای صدرنشین قرار گرفت. آبی‌-اناری ها پنج‌شنبه شب به مصاف لاس‌پالماس می روند.