به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۴۴۱۷۳

قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

گروه فناوری: قیمت گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و قیمت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در ایران مشخص شد. گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ ازامروز در ایران پیش فروش می‌شوند.
چند روز پیش جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) معرفی شدند. اکنون باخبر شده‌ایم که پیش فروش این گوشی‌های جدید، زودتر از همیشه و از فردا، پنجشنبه 10 اسفندماه 1396، در ایران آغاز می‌شود. این در حالی است که حتی بسیاری از بازارهای بزرگ جهان نیز هنوز پیش فروش این گوشی‌ها را آغاز نکرده‌اند.قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، یکی از چیزهایی بود که همه علاقه‌مندان به این برند منتظر اعلام آن بودند و حالا همزمان با اعلام آغاز طرح پیش فروش پرچمداران جدید سامسونگ، قیمت این گوشی‌ها نیز برای بازار کشورمان مشخص شده است.
اعلام رسمی قیمت گلکسی اس 9
بر اساس اعلام سامسونگ ایران، گوشی گلکسی اس 9 با قیمت 3 میلیون و 895 هزار تومان و گوشی گلکسی اس 9 پلاس با قیمت 4 میلیون و 395 هزار تومان به طور رسمی در ایران پیش فروش خواهند شد. لازم به ذکر است که این گوشی‌های جدید سامسونگ مشمول طرح رجیستری شده‌اند و در صورت قاچاق و غیر اصل بودن، در سامانه همتا ثبت و فعال نمی‌شوند. بنابراین هیچ امکانی برای ورود غیر قانونی و عرضه این گوشی‌ها با قیمت غیرواقعی وجود نخواهد داشت و نمایندگی‌های رسمی سامسونگ، تنها واردکننده مجاز گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هستند.
برچسب ها: سامسونگ گلکسی