به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۴۴۱۹۳

دفاع تمام قد ولايتي از فرهاد رهبر

گروه سياسي: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.
دفاع تمام قد ولايتي از فرهاد رهبر
به نوشته فارس، علی‌اکبر ولایتی صبح امروز در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه استعفای دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این حرف کاملاً نادرست است، ما از وجود دکتر فرهاد رهبر به عنوان یک فرد باتجربه و عالم که سابقه بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارد، استفاده می‌کنیم. وی افزود: یکی از موفق‌ترین دوره‌های ریاست دانشگاه تهران زمانی بود که دکتر فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه بود. ایشان سابقه معاونت رئیس‌جمهور در سازمان برنامه و بودجه را دارد و استاد تمام دانشگاه است.
 
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما از اینکه دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، خوشحالیم و همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد. ولایتی با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است!
*****
گفتني اينكه پس از حذف ياران مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني، ذانشگاه آزاد اسلامي به يكي از كانون‌هاي جناح تندرو (در امر محدويت‌سازي‌ هرچه بيشتر فرهنگي، جنسيتي و سياسي) مبدل شده و علي‌اكبر ولايتي با يكه‌تازي در اين دانشگاه، با انتصاب فرهاد رهبر (از مديران سابق امنيتي) به رياست آن عملا سياست‌هايي چون حذف اساتيد با تجربه و همچنين برنامه تفكيك جنسيتي و ... را به مرحله اجرا در آورده است. در برخي از واحدهاي دانشگاه‌ با زنجير  ورود و خروجي‌ها و حتي پاركينگ برخي واحدها! زنانه و مردانه شده، برنامه‌هايي براي جداسازي كلاس‌ها يا پرده كشيدن بين كلاس‌ها در محافل رسانه‌اي منتشر شده و اساتيد زيادي همچون زيباكلام، افتخار جهرمي، داوري اردكاني و دهها استاد برجسته ديگر از هيات هاي علمي حذف شده‌اند.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ۱۵:۴۱
اولا پرده کشی مال دوران مهاجرانی و اصلاح طلبان بود . دوما اخراج اساتیدی که همزمان عضو هیئت علمی دو دانشگاه هستن کار قانونی و درستی هست .درود بر دکتر ولایتی که داره دانشگاه آزاد لیبرالی رو تبدیل به دانشگاه آزاد اسلامی می کنه و ایتایدی چند مشغله و لیبرالی مثل زیباکلام رو اخراج میکنه (358697)