به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۴۴۲۸۷

تابش: مخالفت با حضور زنان غیرقانونی است

گروه جامعه: نائب رییس فراکسیون امید گفت: کسانی که اجازه حضور زنان را نمی‌دهند کار فرا قانونی می‌کنند و دولت باید محکم بایستد. البته ایراداتی که برخی از متشرعین مبنی بر اینکه محیط ورزشگاه‌ها برای حضور بانوان مناسب نیست مطرح می‌کنند را باید رفع و محیط را درست کنند تا این بهانه را از متشرعین بگیرند.
تابش: مخالفت با حضور زنان غیرقانونی است
محمدرضا تابش در حاشیه شانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری درجمع خبرنگاران درباره پارلمان اصلاحات گفت: هر ایده و اقدامی که باعث شود اصلاح طلبان بتوانند در جهت تحقق خواسته‌های مردم گام‌های اساسی بردارند را می‌پسندم.
نائب رییس فراکسیون امید ادامه داد: این طرح‌ها ظرف است و ما باید به مسئولیت‌های خودمان در قبال جامعه توجه داشته باشیم و مجموعه حاکمیت نیز بداند که اصلاحات تنها راه نجات کشور در مقطع فعلی است.

نماینده مردم اردکان در پاسخ به سوالی درباره دیدگاه‌های موجود در جناح اصلاحات درباره ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و پایان یافتن فعالیت‌های این شورا، گفت: در اعتراضات اخیر مردم  از اصلاح‌طلبان و هم از اصولگرایان گذر کردند و ما نباید با دست خودمان بستری را فراهم کنیم که اصلاحات در انزوا قرار گیرد.
وی تاکید کرد: باید تشکیلاتی پویا، کارا و فعالی داشته باشیم که بتواند مطالبات مردم را پاسخ بدهد. همچنین باید جوانان در آن تشکیلات نقش‌آفرین باشند و کسانی که سن بیشتری دارند در جایگاه مشاور قرار گیرند.
تابش درباره ابلاغ منشور گفت‌وگوی سیاسی به استانداران، گفت: باید بستر گفت‌وگو باید فراهم شود. ثابت شده است که تنها یک جریان سیاسی نمی‌تواند مشکلات کشور را حل  کرد.

همه جریانات سیاسی در سایه اجماع میان قوا و رهنمودها و هدایت‌های رهبری می‌توانند کشور را از چالش‌ها نجات دهند.
وی ادامه داد:  عزمی برای جاری شدن گفت‌وگو و یا آشتی ملی وجود دارد یا خیر؛ من این را خیلی جدی نمی‌بینم. باید مکانیزم اجرایی داشته باشد و کسی هم درصدد نیست که آن را ایجاد کند. اخیرا همکاران ما در مجلس و فراکسیون‌ها تلاش‌هایی می‌کنند که مکانیزم و بستر تعامل و گفت‌وگو میان احزاب و شخصیت‌ها را از مجلس شروع کنند و به جامعه منتقل شود.
رییس فراکسیون ورزش درباره اینکه آیا قانون مشخصی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود دارد، گفت: منع قانونی در این زمینه نداریم و کسانی که اجازه حضور زنان را نمی‌دهند کار فرا قانونی می‌کنند و دولت باید محکم بایستد. البته ایراداتی که برخی از متشرعین مبنی بر اینکه محیط ورزشگاه‌ها برای حضور بانوان مناسب نیست مطرح می‌کنند را باید رفع و محیط را درست کنند تا این بهانه را از متشرعین بگیرند.

وی در پاسخ به اینکه چرا نمایندگان زنان در ورزشگاه ها حضور می یابند اما دیگر بانوان نمی توانند حضور یابند، گفت: آنها برای اینکه بتوانند بستر را فراهم کنند به ورزشگاه‌ها می‌روند تا اوضاع را ببنید.
وی در مورد طرح اعاده اموال نامشروع مسؤلان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با هر طرحی که بتواند ایجاد التزام برای مسولان ایجاد کند تا به مردم پاسخ دهند، موافقیم اما نه طرحی که فقط در رسانه‌ها با تبلیغات مطرح و سپس دوباره بایگانی شود که هیچ سود و کارکردی ندارد.
مرجع : انصاف نیوز