به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۱۴۴۳۹

مشايي همچنان از بهار و آمدنش مي‌گويد

گروه سياسي: اسفندیار رحیم مشایی در جمع تعدادی از فعالان رسانه که غالبا حامی گفتمان بهار بودند اظهار داشت: گاهی می بینم که در جامعه (به خاطر مسائل و اتفاقات انتخابات و حذف تفکر احمدی نژاد) یکی غصه می خورد، یکی افسوس می خورد، یکی گریه می کند؛ می گویم چرا چنین فکری می کنید. ما که حزب و گروه نیستیم. ما که نیامده بودیم حاکم شویم. به هر حال تلاش خود را (مطابق مسئولیت تاریخی) انجام دادیم.
مشايي همچنان از بهار و آمدنش مي‌گويد
سايت نکات پرس، نوشت: وی افزود: من به اتفاق آقای احمدی نژاد خدمت مقام معظم رهبری نامه نوشتیم؛ با دو امضا. اعلام امادگی کردیم. از اینکه چنین اتفاقاتی افتاده نیز عدم رضایت خود را اعلام کردیم. ولی حتی این موضوع را در آن شرایط آشکار هم نکردیم تا رهبری تحت فشار قرار نگیرند.

مشایی گفت: بعضی ها به ما مي‌گویند چرا شما (در زمان رد صلاحیت) حرفی نزدید؟ چیزی نگفتید؟ خب چه حرفی باید مي‌زدیم؟ حتی در قانون اعتراض هم پیش بینی نشده! جالب است واقعا! خیلی جالب است! (خنده حضار) حتی چیز قشنگتری رخ داده و گفتند ما اصلا کسی را رد صلاحیت نکردیم که!! (خنده حضار) بلکه احراز نشده. اخیرا هم یک مصاحبه کردند و گفتند "فلانی که اصلا از قبل رد شده بود!!" او تاکید کرد: ما نه ناراحت هستیم و نه نگران هستیم؛ ما بهاری هستیم. انشاءالله بهاری باشیم. در بهار هیچ کس تنها نیست و تنها نمی ماند.

مشایی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: مي‌خواهم یک مطلب کلی بگویم؛ یعنی اشاره ام به فرد خاصی و جای خاصی نیست. یک روز یکی از اقایان گفت ما به دلیل دفاع از امام، مورد هجمه قرار گرفتیم. گفتم ناراحتی؟ چه چیزی بهتر از این که انسان در مسیر امام، به عشق امام و به خاطر امام چوب بخورد؟ متلک بخورد؛ تحت فشار قرار بگیرد؛ او را سین جیم کنند. چه چیزی بهتر از این؟ البته چنبن کارهایی را اگر با یک انسان انجام دهند، امام ناراحت مي‌شود. ما نمی خواهیم امام ناراحت شود اما ناراحتی امام از بابت چیز دیگری است.

وی ادامه داد: اگر بخواهی جلب نظر معشوق کنی، چه باید کنی؟ باید جلب نظر خدا کنیم. تا فرصت جلب نظر معشوق برای ما فراهم شود و راهی باز شود که ما برای امام خودمان حرف بشنویم، کتک بخوریم، جان بدهیم، آبرو و حیثیتمان را بدهیم. بالاتر از این چیست؟ بهترین و والاترین خواسته و دعا این است که ما بخواهیم در رکاب امام جان بدهیم: والمستشهدین بین یدیه. بالاخره قرار است ما بمیریم. بالاترین مرگ این است که انسان در رکاب امام و در مسیر و راه امام و برای امام جان خود را بدهد.

مشایی تاکید کرد: (به خاطر شرایط ایجاد شده) هیچ نگران نباشید. نگرانی به ایمان صدمه مي‌زند. البته ناراحتی و نگران بودن با هم تفاوت دارد. نگرانی تردید است و ناراحتی یک حس است. کسانی که بهار را عقب مي‌اندازند زمستان بیشتری برای خودشان مي‌خرند؛ عقب انداختن بهار یعنی پذیرش طولانی تر شدن زمستان. هر کسی زمستان بیشتری را بر بشریت تحمیل کند، معلوم است که در کدام صف است.

او افزود: کسانی که برای آمدن بهار دعا مي‌کنند و عمل مي‌کنند، در آمدن بهار سهیم هستند. بالاتر از این در دنیا نمی شود برای انسان نوشت. دعا مي‌کنم خداوند به برکت وجود بهار انسانها، همه ما را بهاری کند، بهاری نگه دارد و بهاری بمیراند. (آمین حضار)

۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۵:۳۲
حتی در قانون اعتراض هم پیش بینی نشده!

این حرف واقعی و تاسف باری است حتی اگر مشایی بگه (106280)
احمد16
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۷:۴۵
اینا هر جا به نفعشون باشه اعتراض رو جایز میدونن !
مثلا اگه خودشون رای بیارن کسی حق اعتراض نداره (106350)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۵:۴۷
اظهار داشت: گاهی می بینم که در جامعه (به خاطر مسائل و اتفاقات انتخابات و حذف تفکر احمدی نژاد) یکی غصه می خورد، یکی افسوس می خورد، یکی گریه می کند!!!!!!!!! هاهاهاها ترکیدم از خنده! آره واقعا از دست دادن این سوژه های خنده گریه داره (106291)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۸:۴۸
فقط شما و تفکری که بهش علاقه داری که ادم نیست بقیه هم حق زندگی کردن دارن

مسخره کردن شما خجالت آوره (106374)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۶:۱۱
ویرانگرهای از خودمتشکر!!!!! (106305)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۹:۴۴
به عقیده من گروه معروف به انحرافی بانی و طراح تمام اتفاقات و خرابکاریهای مشکوک انجام شده در اعترا ضات سال 88 منجمله حتی شاید قتل چند نفر معترضین به هدف عصبانی کردن معترضین و ایجاد بلوا در مملکت بود که هدف آنها ایجاد شکاف در بین نیروهای وفادار به نظام و خراب کردن وجه جهانی نظام بود در ضمن بیشتر سو مدیریتهای 8 سال اخیر کشور بخصوص در سیاست خارجی و اقتصادی نیز طراحی این گروه بود (106389)
شنگول
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۶:۲۴
من كه از حرفاي اين اقا سرم در نمياد اما فكر كنم مردم بيشتر بفكر نونند از بيكار ي ملولند بعضي تو فكر پول روي پولند نفت سر سفره نيامد سهام عدالت نرسيد هر بچه يك ميليون چي شد ؟ هيچ كدام به جايي نرسيد . واي كه دارم قاط ميزنم
بهار كه توش نون نباشه همون بهتر كه نباشه (106312)
میشل
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۶:۲۵
این شخص(آقای مشایی) وجه امام زمان را تخریب می کند.البته چون جامعه ما دینی است استفاده ابرازی از امام زمان امری بدیهی است و این قبیل اشخاص از جمله (مشایی) و (احمدی نجات) با درک این امر، سعی در کسب قدرت و برنامه ریزی برای کسب کرسی ریاست در آینده،،با استفاده از دیدگاه مهدویت هستند.در انتخابات های آینده احمدی نژاد با تغییر نام خود به احمدی نجات، خواهد آمد تا با استفاده ابزاری از مهدویت، ایران را نجات دهد. . . . (106314)
آباندخت
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۶:۳۸
چقدر درهم بر هم!!!
خودش فهمیده چی گفته؟؟سر گیجه گرفتم
حالا جالبش اینه که احمدی نژاد تو آخرین نشست تو شبکه 1 میگفت من توی انتخابات اخیر از هیچ کس حمایت نکردم!!!
آیا جناب مشایی برگ ... بوده اند؟؟؟ (106320)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۹:۳۰
چقندر (106383)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۲۱:۰۶
چغندر. (106420)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۷:۰۹
بالاخره گذر پوست به دباغ خونه ميوفته جناب مشايي !!!
باز شروع شد حرفهاي زيبا واسه فريب مردم !!!
آقا ميگه حتي در قانون هم اعتراض پيش بيني نشده يكي ندونه فكر ميكنه اينا چقدر واسه اعتراض ارزش قائل بودند نمونه اش رفتار سليقه اي و نا حق 8 سال پيششون با نخبگان اين مملكت اونم بخاطر سليقه جناحي !!

پس واسه جواب به اين بابا با صداي بلند ميگيم زنده باد اصلاحات چون همينا بدترين رفتار رو با اصلاح طلبان داشتند!!! (106336)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۷:۰۹
در کنار حرف های توهمی که مث همیشه گفتن حرفای درستی هم گفتن مث اینکه در قانون برا اعتراض چیزی مشخص نشده مث اینکه از قبل رد شده بوده مث اینکه احمدی نژاد و گروهش کاندیدا نداشتن این حرف حسابه که نباید نشنیده گرفتشون (106337)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۸:۱۵
فقط می خواستم از این آقا بپرسم مرجع تقلیدشان که هستند (106360)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۲۱:۰۹
آيت الله مصباح يزدي. (106424)
رامین
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۸:۳۸
بابا اینها حالشون خوب نیست (106369)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۱۸:۴۶
بابا باز هم اینها که اینجان هنوز از شرشون راحت نشدیم میترسیم باز هم سروکلشون پیدا بشه واییییییی چه روزگار تاریکی بشه به زور این هشتصد سال اینها تموم شد (106373)
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۲۰:۱۷
اقای مشایی اون ممه رو لولو برد (106405)
حامد
۱۳۹۲/۰۵/۱۷ ۲۳:۱۳
اگه مشایی با احمدی نزاد وارد سیاست نمیشد الان کلی طرفدار داشت با بعضی از عقایدش بد جور موافقم (106469)