به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۱۴۴۴۶۸

پروژه ساخت پلاسکو متوقف شد

گروه اقتصادی: به دنبال مسدود شدن راه ورودی کارگاه ساخت پلاسکو، عملیات خاک‌برداری از سوی پیمانکار بنیاد مستضعفان متوقف شد.
پروژه ساخت پلاسکو متوقف شد
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، در پی عدم همکاری و کارشکنی گروهی از کسبه ساختمان 5 طبقه پلاسکو،‌ عوامل مسئول شهری با نصب بلوک‌های بتنی و پلمپ کارگاه مانع اجرای عملیات خاک‌برداری و جابه‌جایی نخاله‌ها شدند.
سرپرست کارگاه «ساخت پلاسکو» در خصوص اهم اقدامات انجام شده به‌جز تجهیز کارگاه‌ها گفت‌: در پی آغار عملیات اجرایی در ساخت ساختمان پلاسکو از دهه فجر تا‌کنون جهت بررسی وضعیت لایه‌های خاک و عملیات ژئو تکنیک 8 گمانه دستی با 48 نمونه‌برداری خاک به عمق 35 متر و 8گمانه ماشینی با90 نمونه‌برداری به عمق 90 متر وهمچنین 3هزار متر مربع خاک برداری صورت گرفته است‌ .

عبیدی افزود‌: هفته گذشته در یک اقدام اعلام نشده قبلی با استقرار بلوک‌های بتنی کارگاه تا اطلاع ثانوی پلمپ و عملیات خاک‌برداری متوقف و متاسفانه حتی امکان تخلیه کامل ماشین آلات مستقر در کارگاه هم فراهم نشد.
بنابراین گزارش همانطور که بارها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده است، عدم همکاری و هماهنگی همه مسئولان موثر و کسبه ‌ساختمان پلاسکو نتیجه‌ای جز به تاخیر افتادن اجرای پروژه نخواهد داشت‌.
اجرای این پروژه به عنوان یک خواست ملی تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسئولان امر و کسبه ‌پلاسکو امکان پذیر خواهد بود و بنیاد مستضعفان به تنهایی و بدون این همکاری امکان اجرای پروژه در زمان تعیین شده و تعیین تکلیف ذی‌نفعان در دسترسی به حقوق خود را نخواهد داشت و بدیهی است بنیاد مسئولیتی در قبال این تاخیرات نخواهد داشت‌.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: پلاسکو