کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سنگرسازی برای دفاع از هواداران مرسی!

18 مرداد 1392 ساعت 2:09

گروه بين‌الملل: گروه اخوان المسلمین در راستای سنگرسازی و ایجاد موانع برای دفاع از هواداران رئیس جمهور برکنار شده مصر که در میدان رابعه عدویه به بست نشسته‌اند، اقدام به نصب منجیق کرده است!


به گزارش العربيه، تصاویر منجنیق نصب شده که در شبکه‌هاي اجتماعی پخش گردید، نشان مي‌دهد که در کنار یک سنگر از پیش ساخته شده با استفاده از کیسه‌هاي پر از ماسه قرار دارد. هواداران اخوان المسلمین پیشتر با از جا کندن سنگفرش پیاده روها، اقدام به ساختن سنگر و موانع دیگر در خیابان النصر و میدان رابعه العدویه، به منظور دفاع از معترضین هوادار محمد مرسی کرده بودند. اخوان المسلمین این اقدام خود را چنین توجیه مي‌کنند که جهت جلوگیری از خونریزی بیشتر و پیشگیری از کشته شدن معترضین صورت مي‌گیرد!

این اقدامات در حالی اتخاذ مي‌شود که حازم البیلاوی نخست وزیر مصر روز گذشته اعلام کرده بود دولت مصر در صدد است تجمع اعتراضی رابعه العدویه و النهضه را متفرق سازد. پایتخت مصر اخیرا شاهد تحرکات دیپلماتیک ملموسی با حضور برخی از وزرای عرب و خارجی برای برون رفت از وضعیت راکد کنونی و گشودن باب گفت و گو میان گروه اخوان المسلمین و دولت موقت مصر بود، اما همه میانجیگری‌ها با شکست مواجه شد. عدلی منصور رئیس جمهور موقت مصر، گروه اخوان المسلمین را مسئول ناکامی این تلاش‌ها معرفی کرد.


کد مطلب: 14453

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14453/سنگرسازی-دفاع-هواداران-مرسی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir