کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی:

وزراي‌پیشنهادی کارکشته وشایسته هستند

18 مرداد 1392 ساعت 17:21

گروه سياسي: نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به وزرای پیشنهادی دولت گفت: به نظر می رسد که اعضای کابینه منتخب افرادی کارکشته و شایسته هستند.


به گزارش مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح جمعه در خطبه های نماز عید فطر در گرگان افزود: آنچه از نمایندگان مجلس انتظار می رود اینست که مسایل جناحی و حزبی را مورد نظر قرار ندهند و به توانمندی و پایبندی افراد به اصول انقلاب متوجه باشند. نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مصالح کشور باید مورد نظر باشد و به مسایل حزبی و جناحی توجه نکنیم زیرا انتخاب رئیس جمهور در یک انتخابات سالم و آزاد توسط مردم نشان داد مردم در چهارچوب قانون اساسی و اعتقاد به آن به دنبال تغییرند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اگر برخی می گفتند مردم از روحانیت خسته اند با این انتخاب مردم نشان دادند که اینطور نیست، مردم ممکن است از روشها سیر شوند و آن را پس بزنند اما اگر شخصیتی تابع قانون باشد پس نمی خورد و اعتماد مردم به روحانیت بیشتر است و روشها برای مردم قابل اعتناست.

مردم از افراط و تندروی خسته اند


وی تصریح کرد: شعارهایی که رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی مطرح کرد و در مراسم تنفیذ و تحلیف نیز بر آن تاکید داشت، اعتدال، شایسته سالاری و امید بود.این شعارها نشان می دهد مردم از افراط و تفریط و تندی هایی که در گذشته می دیدند خسته شده اند و به دنبال اعتدال هستند. وی ادامه داد: مردم اعتدال در قالب همان ارزشهای انقلاب و قانون اساسی می خواهند که به معنای برون رفت از اصول نیست، تندی ها و خشونت ها پاسخ نداده و مردم از این رفتارها متنفرند.

به گفته آیت الله نورمفیدی، اداره کشور کار سنگینی است که تنها از عهده شایستگان بر می آید و تنها این افراد باید این سنگینی را حمل کنند، آنچه کشور را اداره می کند شایستگی و شایسته سالاری است. نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریانات زندگی و فراز و نشیب های آن نباید به شکلی باشد که امید را از دلها بیرون ببرد، یکی از اصول مورد توجه دولت باید این باشد که امید بدهد و همه به کار و زندگی خود امید داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی افزود:رهبری در مراسم تنفیذ به دو نکته بسیار مهم اشاره کردند اول اینکه انتظارات مردم از رییس جمهور نباید بیش از مقدورات باشد و انتظار عملی شدن یک روزه همه وعده ها را داشته باشند بلکه پیش درآمد و شروع کارها باید بیانگر حرکت به سوی خوبی باشد.


کد مطلب: 14464

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14464/وزراي-پیشنهادی-کارکشته-وشایسته-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir