کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکیل کمیته حل اختلاف دعاوی رسانه‌ای

16 اسفند 1396 ساعت 15:32

گروه سیاسی: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در دیدار با هیات موسس انجمن رسانه های ورزشی ایران از تشکیل کمیته حل اختلاف دعاوی رسانه ای در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احکام اعضای این کمیته توسط قوه قضائیه صادر می شود تا ضمانت اجرایی بالایی داشته باشد.


محمد سلطانی فر، در این دیدار ضمن حمایت از فعالیت‌های صنفی و قدردانی از تشکیل انجمن رسانه‌های ورزشی و با اشاره به اراده راسخ دولت و وزارت ارشاد در واگذاری امور به اصناف و تشکل های قانونی تصریح کرد: با وجود تعدد و تکثر انجمن‌ها، اهالی رسانه باید در موضوعات مهم و با هدف تقویت جایگاه مطبوعات، متحد و هماهنگ باشند. وی با اشاره به اهتمام دولت در حمایت از خبرنگاران و دیگر همکاران رسانه ای گفت: برنامه‌های متنوعی برای سال آینده طراحی کرده‌ایم که بیشتر در مباحث زیرساختی مانند توزیع، بیمه، مالیات است. سلطانی فر تصریح کرد: اولویت ما حمایت مبنایی از رسانه‌های فعال بخش خصوصی است و در این زمینه تمام تلاش خود را برای تسهیل امور رسانه‌ها به کار می‌گیریم؛ «سیاستگذاری و محتوا» دو اصل مهم برای طراحی‌های سال 97 معاونت مطبوعاتی است. وی افزود: سایر امور را با همكاری رسانه‌ها و تشکل‌ها و کارشناسان این حوزه انجام خواهیم داد.

اعضای هیات موسس انجمن رسانه‌های ورزشی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن به موارد مختلفی اشاره کردند. «لزوم حمایت دولت از تشکل‌های صنفی جهت ساماندهی امور رسانه‌ها و افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ها در ابعاد ملی و بین المللی، اصلاح آیین نامه‌های مربوط به توزیع آگهی های دولتی، چاره اندیشی برای برخی مسائل حقوقی و قانونی، تسهیل در انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با سازمان‌ها، ضرورت ارائه تسهیلات رفاهی به خبرنگاران، رفع برخی موانع توزیع، لزوم تقویت مناسبات با وزارت ورزش و جوانان، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی» از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

 


کد مطلب: 144768

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/144768/تشکیل-کمیته-حل-اختلاف-دعاوی-رسانه-ای

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir