به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۱۴۴۷۹۳

انفجارهای وسیع در زاغه مهمات دزفول

گروه حوادث: شامگاه چهارشنبه آتش سوزی وسیعی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول موجب انفجار و وحشت مردم در دزفول و اندیمشک شد.
ترافیک ایجاد شده بین درفول و اندیمشک (فاصله این دو شهر از هم فقط ۱۵ کیلومتر است)
ترافیک ایجاد شده بین درفول و اندیمشک (فاصله این دو شهر از هم فقط ۱۵ کیلومتر است)
سرپرست فرمانداری دزفول در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: آتش سوزی حوالی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول رخ داده است. امیر عیسی‌زاده افزود : آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و سرایت این آتش سوزی به انبار مهمات، باعث انفجار شدید و شنیده شدن صدای انفجار در دزفول و اندیمشک شده است.
عیسی زاده تصریح کرد: این صدای مهیب موجب وحشت مردم در دزفول و اندیمشک شده است. سرپرست فرمانداری دزفول بابیان اینکه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال تخلیه ساکنین منازل سازمانی تیپ ۲۹۲ زرهی هستند.
عیسی زاده از شهروندان خواست جهت تسهیل در امداد رسانی خودروهای امدادی و جلوگیری از ترافیک به محل حادثه تردد نکنند. ترافیک سنگین در ابتدای جاده دزفول و اندیمشک به دلیل تردد خودروها بوجود آمده است.
همچنان صدای انفجار شنیده می شود.

 حجم آتش‌سوزی تیپ 292 زرهی دزفول زیاد است
حضور کلیه‌های نیروهای امدادی در محل

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: آتش‌سوزی تیپ 292 زرهی دزفول هنوز مهار نشده است و هم‌اکنون کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند. در حال حاضر حجم این حریق بالا است و کلیه‌های نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل حادثه مشغول عملیات مهار و اطفا هستند.

وی افزود: خوشبختانه براساس گزارش‌های رسیده این حادثه تا کنون هیچگونه تلفات و صدمات جانی در پی نداشته است. براساس اظهار فرماندار دزفول کلیه منازل مستقر در این یگان نظامی تخلیه شده‌اند.