به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۱۴۴۷۹۸
ولوو با کیفیتی خیره کننده با سرعت میراند

با برنده جایزه اتومبیل سال اروپا آشنا شوید

گروه علم و فناوری: خودروی شیک سوئدی ها برنده جایزه اتومبیل سال اروپا شد. اتومبیل موسوم به XC40 یکی از قهرمانان خودروسازی اروپا در سال جاری خواهد بود.
با برنده جایزه اتومبیل سال اروپا آشنا شوید
خودروی شیک سوئدی ها برنده جایزه اتومبیل سال اروپا شد. اتومبیل موسوم به  XC40 یکی از قهرمانان خودروسازی اروپا در سال جاری خواهد بود.به گزارش تلگراف بر اساس رای هیئت داوران اروپایی در حالی کوچک ترین عضو خانواده ولوو خودروی سال شده که به طورر کلی در بازار اروپا سهمی به مراتب کمتر از رقبای آلمانی دارد.رمز موفقیت این خودروی کوچک سوئدی را می توان از  سپتامبر 2017 و نخستین نمایش عمومی اش رصد کرد . از آن زمان تا کنون این خودرو امتیاز های مثبت پرشماری کسب کرده و در نمایشگاه های پرشماری به نمایش گذاشته شده و البته از آن زمان تاکنون از نظر بازخورد، امتیازاتی  بسیار مثبت به دست آورده است.
 
در رتبه بندی  تلگراف، نیز این خودرو به رتبه پنج ستاره دست پیدا کرده است هاکان ساموئلسون، رئیس و مدیرعامل  گروه خودروسازی ولوو در این خصوص گفت: "برنده شدن این جایزه با XC40 جدید برای ما انگیزه بخش است و به زمان بندی فروشمان کمک می کند.  جایزه اتومبیل اروپا سال به بهترین ماشین سال بدون توجه به بخش یا رده بازار داده می شود.این جایزه  یکی از بهترین جوایز ماشین در جهان است که توسط هیئت داوری 60 روزنامه نگار از 23 کشور در سراسر اروپا انتخاب می شود.در سال 1964، جوایز اروپایی Car of the Year یک نشانه جالب از توسعه خودرو در اروپا بود. برای واجد شرایط بودن برای برنده شدن، ماشین باید در اروپا در دسترس بود و فروش بیش از 5000 واحد را پیش بینی می کرد.این حال، این بار برنده ولوو است. ولوو اخیرا برنامه های خود را برای افزایش تعداد اتومبیل های الکتریکی و هیبریدی در طیف وسیعی از مدل ها اعلام کرده است و همچنین شهرت قدیمی خود را برای ایمنی دوباره تایید کرده است.ساموئلسون در این خصوص گفت: "ما یک استراتژی روشن برای رشد داریم و ما متعهد هستیم که ایمنی خودرو، خدمات ارتباطی و برق را ارتقا دهیم
مرجع : انتخاب