به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۴۴۹۲۲

کیا سراتوی استیشن به بازار آمد/تصاویر

گروه فناوری: بسیاری از بازارهای جهان سراتو را با نام "سید" می‌شناسند و این بار گروه سازنده کیا یک مدل از استیشن این خودرو را در نمایشگاه خودرویی ژنو 2018معرفی کرده است.
کیا سراتوی استیشن به بازار آمد/تصاویر
این خودرو که روی پلت‌فرم‌های جدید k2 کیا ساخته شده، دارای فضای درونی بزرگتری است. با این وجود 2 سانتی‌متر از سراتوهای معمولی کوتاه‌تر و به همان اندازه از آنها پهن‌تر شده است.
کیا سراتوی استیشن نسخه‌ای برای بازارهای اروپایی
کیا سراتوی استیشن نسخه‌ای برای بازارهای اروپایی
این خودرو با موتور های متنوعی ارائه می شود که این موتورها شامل یک نمونه توربوشارژ 1 لیتری بنزینی 3 سیلندر با قدرت 120 اسب بخار و یک نمونه 1.4 لیتری با قدرت 140 اسب بخار می‌شود و نسخه پایه خودرو نیز به پیشرانه 1.4 لیتری با قدرت 100 اسب بخار مجهز شده است. مدل CRDi نیز برای طرفداران خودروهای دیزلی ارائه شده که از پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت‌های 115 و 136 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر بهره می‌برد. تمامی مدل‌ها از گیربکس 6 سرعته دستی برخوردار هستند و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نیز برای مدل‌های 1.4 لیتری توربو و 1.6 لیتری دیزلی به صورت سفارشی در دسترس قرار می‌گیرد.در صورت خرید این خودرو و هزینه بیشتر یک صفحه نمایش 5، 7  یا 8 اینچی را برای کابین خود انتخاب خواهید کرد.کیا سید اسپورت‌اگن برای بازاهای اروپایی ساخته شده و از این رو معرفی آن  در بزرگترین نمایشگاه خودرویی اروپا پر بیراه نیست، احتمال دارد این خودرو در سه ماهه پایانی سال به فروش برسد.
برچسب ها: خودرو تصاویر