به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۴۴۹۵۱

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

این اپلیکیشن به همه جایزه می‌دهد


بهار و تابستان دست در دست هم گذاشته­اند و همراه با روزهای داغ و تعطیلات پرشمار خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. از هر کسی که در مورد بهترین تفریحات مدنظرش در این ایام بپرسید، مطمئنا یکی از اولویت‌های اصلیش خرید بلیط هواپیما و سفر به یک شهر دیگر خواهد بود. یا سفری به خارج از کشور با خرید بلیط هواپیما به ترکیه، تایلند و دیگر کشورهای جذاب و یا سفری با بلیط هواپیما به تهران، مشهد و هر شهر زیبای دیگری در داخل کشور.
اما فرصت سفر پیش رو، برای آنهایی که قصد خرید بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن سفرستان را دارند، یک داستان جذاب و هیجان‌انگیز دیگر هم دربر دارد. اگر شما هم خیال خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن سفرستان را دارید و علاقه‌مندید از این داستان سر در بیاورید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کسب امتیاز از اپلیکیشن سفرستان
داستان جذابی که در بالا از آن صحبت کردیم، داستان کسب امتیاز از اپلیکیشن سفرستان با خرید بلیط هواپیما و یا راه­های دیگر است. اگر جزو سفرستانی‌های قدیمی باشید مسلما خودتان به خوبی از جریان این امتیازگیری و برنده شدن انواع جوایز مختلف آگاه هستید اما اگر تازه به این جمع گرم و دوست‌داشتنی اضافه شده‌اید، بهتر است توضیحات کوتاهی در این مورد به شما بدهیم.

چگونه از سفرستان امتیاز بگیریم
نصب اپلیکیشن سفرستان و تکیمل کردن اطلاعات شخصی در آن یعنی کسب چند امتیاز مهم در راه گرفتن هدیه و برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز مختلف. علاوه بر امتیازگیری، با پر کردن فیلدهای مربوط به اطلاعات، هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما هم سرعت بیشتری خواهید داشت.
اما یک بخش بسیار مهم کسب امتیاز به خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان از طریق اپلیکیشن سفرستان مربوط می‌شود. بسته به اینکه بلیط هواپیما به مقاصد خارجی خریداری می‌کنید یا بلیط هواپیما به مقصدهای داخلی، امتیازات متفاوتی نصیب شما شده و بعدا حسابی این امتیازات به دردتان خواهد خورد.در کنار خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بخش بسیار جذاب دیگری هم که با استفاده مزایای آن می‌توان از سفرستان امتیاز گرفت، رزرو هتل خارجی است. علاوه بر راحتی و سرعت در رزرو بهترین هتل‌ها در هر نقطه از جهان با کارت بانکی عضو شتاب، امتیازات بیشتری با این کار برای شما اندوخته می‌شود.
ضمنا، یک راه جالب دیگر هم برای کسب امتیاز از اپلیکیشن وجود دارد که مورد استقبال بسیاری از سفرستانی‌ها قرار گرفته است. کافیست بعد از نصب اپلیکیشن و تکیمل اطلاعات، با دوستان خودتان تماس بگیرید و اپلیکیشن سفرستان را به آنها هم معرفی کنید. بدین ترتیب، هم هنگام ثبت‌نام آنها امتیاز خواهید گرفت و هم هر موقعی که این دوستان بلیط هواپیما بخرند، چند امتیاز نصیب شما می‌شود.

مزایای امتیازگیری
همه راه‌های کسب امتیاز مثل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و غیره را گفتیم تا به مزایای این امتیازگیری برسیم. یعنی گرفتن هدایا و جوایز که همیشه لذت‌بخش است. اولین مزیت جذاب و شگفت‌انگیزی که خرید اینترنتی بلیط هواپیما و کسب امتیاز از اپلیکیشن سفرستان دارد، گرفتن اعتبار است. بدین معنی که با کسب 2500 امتیاز می‌توان از اعتباری 100 هزار تومانی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما در سفرهای بعدی بهره‌مند شد.
شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف هفتگی و ماهانه هم مزیت دیگری است که خرید آنلاین بلیط هواپیما و کسب امتیاز از اپلیکیشن سفرستان نصیب شما می‌کند. جوایز نقدی و غیرنقدی حیرت‌انگیز این قرعه‌کشی‌ها هم به تناوب از طریق اپلیکیشن اعلام می‌شود. چنانچه پیش از این افراد مختلفی به خاطر خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اپلیکیشن و افزایش امتیازات‌شان برنده جوایزی مثل گوشی اپل و یا250 میلیون ریال وجه نقد شده‌اند. واقعا چه کسی باور می‌کند که فقط با ثبت‌نام در اپلیکیشن، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و پیشنهاد اپلیکیشن به دوستان چنین جوایزی را بتوان برنده شد؟

سخن آخر
هیجان خرید آسان بلیط هواپیما را که در کنار خرید بلیط هواپیما ارزان و امتیازگیری برای برنده شدن در قرعه‌کشی بگذارید، فقط لذت بردن از تک‌تک لحظات سفرستانی شدن را خواهید دید. فرقی نمی‌کند که سیستم عامل گوشی شما اندروید باشد یا آی‌اواس. اپلیکیشن را نصب و با کسب امتیاز از طریق خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و یا هر روش دیگری، شادی‌ و نشاط را با سفرستان تجربه کنید.