کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لکسوس با مدل جدید UX در ژنو ۲۰۱۸

19 اسفند 1396 ساعت 17:05

گروه فناوری: در جریان برگزاری هشتاد و هشتمین نمایشگاه خودرو ژنو، لکسوس با مدل جدید و هیجان‌انگیز لکسوس UX 250h و UX 200 در مراسم حاضر شده است.


لکسوس با مدل جدید UX در ژنو ۲۰۱۸
این کراس‌اوور جذاب ژاپنی از زبان طراحی ویژه لکسوس یعنی استفاده از عناصر طراحی شکسته در چراغ‌های اصلی، مه‌شکن و جلوپنجره بهره می‌برد. با این حال، لکسوس در طراحی این محصول خود کمی محافظ‌کار عمل کرده؛ چراکه همین خطوط نسبت به مدل‌هایی نظیر IS و NX نرم‌تر هستند و سعی نکرده با جسارت، این المان‌های طراحی را تیزتر طراحی کند.
لکسوس با مدل جدید UX در ژنو ۲۰۱۸
لکسوس با مدل جدید UX در ژنو ۲۰۱۸
همان‌طور که می‌دانید، h در عنوان مدل‌های لکسوس به معنای هیبرید (Hybrid) است؛ بنابراین UX 250h نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول لکسوس از یک موتور برقی و بنزینی بهره می‌برد. این مدل از نمونه UX 200 به میزان ۱۷۶ اسب‌بخار قوی‌تر است. مدل UX 200 به یک پیشرانه ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر مجهز شده که می‌تواند حداکثر توان ۱۶۸ اسب‌بخار را تولید کند. این پیشرانه جدید لکسوس است که چیزی در حدود ۴۰ درصد نسبت به مدل‌های پیشین از نظر ترمودینامیکی بهینه است.
لکسوس با مدل جدید UX در ژنو ۲۰۱۸
UX نام سری محصول جدید شرکت لکسوس است که اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد. این خودرو در کلاس کراس‌اوور کوچک شهری لوکس قرار می‌گیرد. لکسوس نام UX را از عبارت انگلیسی Urban Explorer به امانت گرفته که به معنای یک خودروی مناسب شهری اشاره می‌کند.


کد مطلب: 144975

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/144975/لکسوس-مدل-جدید-ux-ژنو-۲۰۱۸

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir