به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۱۴۴۹۹۸
جیمی‌جامپ خشمگین با مشت ولگد بدرقه شد

در لیگ دسته دوم فوتبال ايران خون به پا شد!

گروه ورزشي: رقابت های مرحله دوم دسته دوم فوتبال کشور در هفته ای که گذشت، تحت تاثیر اتفاقی تلخ قرار گرفت.
در لیگ دسته دوم فوتبال ايران خون به پا شد!
به گزارش "ورزش سه"،  هفته گذشته رقابت های حساسی در فوتبال کشور به خصوص در رقابت های آسیایی برگزار شد؛ این حساسیت بالا طبیعتا سبب می شود، تا جدال پراهمیت دو تیم شهرداری بندرعباس و شاهین شهرداری بوشهر که روز چهارشنبه برای رسیدن به لیگ یک، رقابت مهمی را در مرحله دوم لیگ دسته دوم برگزار کردند، کمتر به چشم بیاید. این مسابقه تعیین کننده در نهایت با نتیجه 4 بر 1 به سود شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس خاتمه یافت، اما اتفاقی عجیب و تلخ این دیدار را تحت تاثیر قرار داد.

اخراج بازیکن تیم میزبان شرایط را در نیمه دوم برای شهرداری بندرعباس بسیار دشوار کرده بود و آنها با سه گل از میهمان خود عقب افتاده بودند تا اینکه در دقیقه 70 زمان اتفاق عجیب فرا رسید. در این دقیقه گلر تیم شهرداری بندرعباس که قصد دریبل مهاجم حریف را داشت، حرکتی ناموفق داشت تا گل چهارم و تیر خلاص بر پیکر تیم میزبان زده شود؛ پس از به ثمر رسیدن این گل، شادی بازیکنان شاهین بوشهر تمام نشده بود که یکی از هواداران خشمگین تیم میزبان، به سمت گلر تیم خودی رفت و درگیری عجیبی میان این دو آغاز شد.

پس از اینکه جیمی جامپ عصبانی به گلر شهرداری بندرعباس حمله ور شد، این بازیکن نیز که از قد و قامت بالاتری نسبت به هوادار معترض برخودار بود، شروع به زد و خورد با او کرد؛ البته این تمام ماجرا نیست و تلخی ماجرا از این لحظه به بعد بیشتر می شود. پس از زد و خورد دروازه بان که می توان آن را با اغماض واکنش طبیعی گلر ناراحت و عصبی تیم میزبان در دیداری حساس در قبال رفتار ناپسند هوادار دانست، بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس از راه می رسند و آنها هم تا می توانند به هم تیمی خود در ضرب و شتم هوادار بخت برگشته کمک می کنند، تا او با سر و صورتی خونین و پیراهن پاره، از زمین مسابقه بیرون برده شود.

در این ماجرا اگر رفتار دروازه بان  با ارفاق توجیه داشته باشد، ملحق شدن سایر بازیکنان برای کتک زدن هوادار عصبانی  به هیچ وجه قابل توجیه نیست و جالب اینکه تا پایان درگیری نیز به هیچ وجه خبری از نیروهای انتظامی که مسئولیت ایجاد امنیت را برعهده دارند، نبود و جیمی جامپ بخت برگشته در نهایت با وساطت داوران مسابقه و حمید ناصری کمک مربی تیم میزبان از زیر دست و پای بازیکنان شهرداری بندرعباس بیرون کشیده شد!
 
 

 

 

 

 

عکس ها از مهدی جعفری