به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۴۵۱۳۳

پرسپولیس در آسیا بهتر از سال قبل است

گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئنا پرسپولیس امسال نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا می‌گیرد.
پرسپولیس در آسیا بهتر از سال قبل است
محمدرضا زادمهر در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس با الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس بعد از باخت به السد قطر و باخت در دربی، شرایط سختی داشت ولی با یک بازی خوب مقابل الوصل، توانست این تیم را شکست بدهد. پرسپولیس با این برد در حاشیه امنیت قرار گرفت. مطمئنا پرسپولیس باتوجه به تجربه سال گذشته خود در آسیا، امسال نتایج بهتری می گیرد و آنالیز و شناخت بیشتری نسبت به حریفانش دارد.
وی با بیان اینکه پرسپولیس در بازی برگشت با الوصل باید به همان شیوه دیدار رفت بازی کند، یادآور شد: دفاع راست پرسپولیس در بازی های آسیایی، همیشه در تیم منتخب AFC بوده است. این اتفاق نه به خاطر نفوذ مدافع بلکه به خاطر تعداد توپهایی است که قطع کرده است. امیدوارم بازیکنان ما در این مرحله بیشتر شناخته شوند و به ترکیب منتخب کنفدراسیون آسیا راه یابند.عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به هجمه های ایجاد شده روی برانکو ایوانکوویچ بعد از باخت مقابل استقلال، تاکید کرد: برانکو طی دو، سه سال گذشته خودش را نشان داده است. انسان نباید احساسی قضاوت کند. هجمه ای که علیه برانکو ایجاد شد، منصفانه نبود. پرسپولیس دو سال است که قهرمان لیگ می شود. طبیعی است که در این مدت زمانی، یکی دو بازی هم خوب نباشد.زادمهر در پایان در پاسخ به این سئوال که «باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، پرسپولیس باید چگونه ضعف‌هایش را برای فصل بعد برطرف کند؟» گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن داشته اند، میدان داد. شاید اگر این وضعیت نبود، بازیکنانی مثل علی علیپور و صادق محرمی هم نمی درخشیدند. پرسپولیس باید از موجودی خود استفاده کند. بازیکنان این تیم باید به خودباوری برسند چرا که آنها هیچ چیزی کم ندارند.
برچسب ها: پرسپولیس برانکو