به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۱۴۵۲۴۵

کنسرت «وزیری» در طرقبه مشهد لغو شد

گروه فرهنگ و هنر: کیوان ساکت به دنبال لغو کنسرتش در طرقبه مشهد گفت: در تعجب هستم چگونه از خواننده‌ای که به خانواده‌های بازماندگان زلزله و سانحه هوایی فحاشی می‌کند حمایت می‌کنند اما در مقابل، کنسرت هنرمندانی که برای اعتلای فرهنگ و هنر این مملکت زحمت می‌کشند لغو می‌شود.
کنسرت «وزیری» در طرقبه مشهد لغو شد
کیوان ساکت درباره لغو کنسرت گروه «وزیری» به خوانندگی وحید تاج که قرار بود فردا (23 اسفند) در طرقبه مشهد برگزار شود گفت: کنسرت گروه وزیری که قرار بود در طرقبه و در سالن نصر این شهر برگزار شود به من اطلاع دادند به دلیل نامعلومی از سوی دادستانی لغو شده است. ما مجوز‌های وزارت ارشاد را برای برگزاری این کنسرت دریافت کرده بودیم که متاسفانه از طرف دادستانی مشهد به نیروی انتظامی اطلاع دادند کنسرت ما لغو شده و نیروی انتظامی هم موضوع را به ما اطلاع داده است.وی در ادامه افزود: قطعات کنسرت‌مان هم همان قطعاتی است که در تهران هم اجرا کرده‌ایم و مجوزشان دریافت شده بود.بلیت‌فروشی‌های این کنسرت نیز انجام شده بعد از این اتفاق البته پول کسانی که بلیت خریداری کرده بودند را  سایت باز خواهدگرداند.کیوان ساکت همچنین عنوان کرد: متاسفانه این مشکلی است که مسئولان قول داده بودند حل شود اما نشد.نظیر چنین اتفاقاتی باعث می‌شود که نارضایتی مردم در سطح جامعه بیشتر ‌شود. لغو کنسرت‌ها که روزبروز بیشتر شاهد آن هستیم باعث تنش در جامعه می‌شود. من در حیرت هستم که چرا در جامعه ما که به اندازه کافی با مشکلات مختلف روبرو است تلاش نمی‌کنند از تنش‌ها کاسته شود و برعکس با رفتارهای این‌چنینی تنش‌های بیشتری را به جامعه تحمیل می‌کنند. متاسف هستم که می‌بینم در جهت کاستن این تنش‌ها کاری انجام نمی‌شود.

این آهنگساز ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و‌ قول‌های داده شد گفت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر یکی از کاندیداها از یک خواننده‌ی پاپ که  همه ایشان رو به کوتاه فکری می‌شناسند حمایت کرد و در کنار ایشان با آن خالکوبی‌های آنچنانی ایشان قرار گرفت. ما هنوز فراموش نکرده‌ایم که در واقعه دلخراش زلزله کرمانشاه این خواننده پاپ چه بی حرمتی و توهینی به قربانیان و خانواده‌های آنان کرد آنوقت ببینید از چنین خواننده‌ای با این رسوایی حمایت می‌شود ‌آن هم برای اینکه رای بیاورند و هرگز مسئله‌ی هنر و فرهنگ که این همه نگران آن هستند  مطرح نیست. من واقعا در تعجب هستم چگونه از چنین فرد و نظیر آن حمایت می‌شود اما در مقابل، کنسرت هنرمندانی که برای اعتلای فرهنگ و هنر این مملکت زحمت می‌کشند و در واقع فرهنگ سازی در سایه ی اخلاق انسانی و اسلامی می‌کنند،  لغو می‌شود.سرپرست گروه وزیری گفت: من واقعا چیز دیگری نمی‌توانم بگویم که بیانگر شدت تاسفو دریغ  من باشد از این همه اتفاقات تنش‌زا و ناراحت کننده.
مرجع : ایلنا