به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۱۴۵۳۲۶
قائم‌مقام معاونت توسعه‌ی منابع انسانی شهرداری تهران

۲۷۰۰ نفر کارت نمی‌زدند اما پول می‌گرفتند!

گروه سیاسی: پس از افشاگری شهردار تهران درباره‌ی افراد در شهرداری که قبلا کارت تردد نمی‌زدند، قائم‌مقام معاونت توسعه‌ی منابع انسانی شهرداری تهران تعداد این عده را ۲۷۰۰ نفر اعلام کرد.
۲۷۰۰ نفر کارت نمی‌زدند اما پول می‌گرفتند!
به گزارش انصاف‌نیوز، داور نظری در این باره نوشت: ٢٧٠٠ نفر در شهرداری تهران بدون ثبت كارت تردد، حقوق دریافت می‌كردند، که ساماندهی شد.
نجفی صبح امروز – چهارشنبه – توییت کرده بود: «در بعضی از موارد که افراد در #شهرداری قبلا کارت تردد نمی‌زدند، الزام کردیم ورود و خروج خود را ثبت کنند، بعضی در کمال صداقت گفتند اگر ما کارت بزنیم به کارهای دیگرمان نمی‌رسیم! این موضوع صرف نظر از مساله‌ی مدیریتی، یک جنبه‌ی شرعی هم دارد چرا که پول پرداختی از جیب مردم تهران است». محمدعلی نجفی که از اواخر تابستان با شکل گیری شورای جدید شهر تهران به شهرداري انتخاب شده بود، امروز استعفا داده اما هنوز استعفای او در شورا تصمیم گیری نشده است.

مجید فراهانی:  نجفی فداکارانه برای وفاق رفت
مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مبین ۲۴ و ایران تایمز در خصوص علت استعفای نجفی گفت: آقای نجفی در نامه استعفایی که به شورا تقدیم کرده‌اند علت استعفای خود را بیماری صعب العلاج ذکر کرده‌اند و حتی در مستنداتی که به نامه استعفای خود انضمام کرده بودند توصیه نامه پزشک ایشان برای دوری از هر نوع فعالیت استرس زا  وجود دارد ، اما شخصا معتقدم علاوه بر بیماری کارشکنی ها و برخوردهایی که با شهرداری تهران شد از علل استعفاست تهران بزرگ امروز از بحران‌ها و مشکلات حادی رنج می برد که جز عزم ملی کل حاکمیت راه درمانی بر این مشکلات نمی توان یافت از بحران‌های حادی  همچون  آلودگی هوا و ترافیک بگیرید تا آسیب‌های اجتماعی و بافت فرسوده  همگی به نقطه بحرانی رسیده اند حل تمامی این مشکلات صرفا از سوی شهرداری تهران قابل انجام نیست و دیگرانی که باید بازیگر باشند نه تنها نمی‌خواهند سهم خود را در تخفیف این مشکلات ایفا کنند و به حل آن کمک کنند بلکه سنگ اندازی و مشکل تراشی می‌کنند لذا آقای دکتر نجفی  فداکارانه  بدون توجه به تداوم  حضور در قدرت برای ایجاد وفاق اقدام به استعفا کرد. این عضو شورای پنجم شهر تهران در خصوص اینکه الان چهره‌هایی همچون آقایان بیطرف ، احمدی ، افشانی و ...  به عنوان کاندیداهای شهرداری تهران مطرح هستند و آیا شورا به این افراد اقبال دارد پاسخ داد : همه این‌ها گمانه زنی است و باید در ایام نوروز اعضای شورای صحبت کنند تا به جمع بندی برسند. فراهانی در پاسخ به سوالی که بسیاری از نسل جوانان اصلاح‌طلب تمایل دارند چهره‌ای جوان مانند خود شما شهردار پایتخت بشود و باید این پوسته ژنرال‌ای پیر اصلاح‌طلب شکافته شود پاسخ داد : ضرورت جوانگرایی در ساخت اجرایی ملی و محلی اختصاص به کشورهای توسعه یافته دارد و خوب یا بد ما فرسنگها از اجرای این اصل مهم و ضروری در مدیریتهای ملی و‌محلی به دوریم .

تفرقه افکنی ها موجب دلسردی شهروندان و کارکنان شهرداری نمی شود
 معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران با بیان اینکه هدف تفرقه افکنان، تضعیف شهرداری تهران و کمرنگ جلوه دادن فعالیت-های این مجموعه در دوره مدیریت جدید شهری است، گفت: کارکنان شهرداری تهران به عهد خودشان با شهروندان، شورای اسلامی شهر و دکتر نجفی؛ شهردار تهران برای مبارزه با فساد و رانت خواری و خدمت صادقانه به مردم پایبند هستند. حسن رباطی در ادامه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران که بارأی میلیونی و بی سابقه مردم تهران در اردیبهشت سال جاری برگزیده شد، مسئولیت مدیریت کلان شهر تهران را به عهده فردی پاکدست و مجرب گذاشته است تا با مشارکت شهروندان شاهد رشد و شکوفایی حس زندگی در شهر باشیم. برای محقق شدن این امر نیازمند ثبات در مدیریت و حمایت همه نهادهای مرتبط به دور از هرگونه سیاست زدگی و ترجیح منافع شخصی هستیم.