به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۴۵۳۴۷

چند کلام درباره صادق زیباکلام

چند کلام درباره صادق زیباکلام
گروه سیاسی_رسانه ها: سیدعبدالجواد موسوی، در روزنامه اعتماد نوشت: «تا به حال سابقه نداشته در مقابل حکم محکومیت کسی این قدر جناح‌ها و گروه‌های مختلف با یکدیگر همدل و همسخن شوند. علتش هم واضح و روشن است. صادق زیباکلام با وجود همه مواضع ساختار‌شکنانه‌اش همین است که هست. فرداروزی اگر به او اتهام جاسوسی و وطن‌فروشی ببندند، هیچ‌کس باور نخواهد کرد. همه موافقان و مخالفان صادق زیباکلام در صدق و صفای او شک ندارند. صاحب این قلم با حضرت ایشان یک بار نزاع قلمی تندی داشته و چند باری هم در رد و انکار او یادداشت‌هایی نوشته اما هیچکدام اینها باعث نشده تا از لطف آقای زیباکلام در حق این بنده کم‌ترین کاسته شود.
به حسن خلق توان کرد صید اهل نظر
به دام و دانه نگیرند مرغ دانا را
همین حسن خلق جناب زیباکلام باعث شده تا در این سال‌ها هر جا که تریبونی یا نشریه‌ای در اختیار داشته‌ام، از ایشان خواسته‌ام با ما همکاری کند. دیگر این که ندیده‌ام اختلاف نظر او با دیگران او را به سمت بی‌اخلاقی سوق دهد. با حسین‌ الله‌کرم بارها و بارها مناظره‌های تندی داشته اما پشت سر او نماز هم خوانده. بسیاری از اصولگرایان را از حیث سیاسی مطلقا قبول ندارد اما نشنیده‌ام چیزی غیر اخلاقی درباره آنها بگوید یا همانند بعضی از مخالفانش بی‌پروا آنها را به هر چیزی متهم کند. زیباکلام نه کار تشکیلاتی کرده و نه با خارج‌نشینان در ارتباط بوده. صرفا حرف زده و نوشته. شاید بسیاری از ما با بسیاری از مواضع او مشکل داشته باشیم- چنان که خود من هر بار ایشان درباره سرنگونی هواپیمای ایرباس ایران حرف می‌زند، متشنج می‌شوم - اما نمی‌توانیم بپذیریم کسی به صرف نوشتن و سخن گفتن زندانی شود. این اقدام هیچ فایده‌ای جز بردن عرض خود و دادن زحمت به دیگران در پی ندارد. اگر مقصود از زندانی کردن همین است در محبوس کردن ایشان لحظه‌ای درنگ نفرمایید اما اگر قصد و غرض دیگری در میان است اندکی تامل بفرمایید. فقط اندکی.»
برچسب ها: صادق زیباکلام

احمد
۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ۱۱:۳۴
خدا میداند که اگردرزمان امام (ره) صحبت های ایشان ازجمله درباره اسراییل را میشنیدند چه واکنشی نشان میدادند (358879)
۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ۱۳:۰۰
دکتر صادق زیبا کلام
از اینکه با توجه به دیدگاه های خود همواره سعی نموده ای از زبان مردم سخن بگویی
از شما تشکر می کنم
از درگاه خداوند سربلندی و سلامتی و عزت و.... را برای شما آرزومندم (358880)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۸
زیبا کلام واقعا زیبا وجذاب وبراساس واقعیات مواضعش را بیان می کند متین است وباحسن اخلاق حتی دربرابرسرسخت ترین منتقدینش بی ریا وبی تزویراست وهمین بالاترین جنبه وجودی اوست کاش و ای کاش درمیان مسئولین ومدیران وحتی کارمندان ایرانی لااقل هزارنفرونه بیشترمثل او(زیبا کلام) داشتیم اما و وااسفا که نداریم قبلا جسته ایم ما. (358890)