به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۱۴۵۴۳

توافق دو فراکسیون برای رای‌ندادن به3 وزیر!

گروه سياسي: برخي سايت‌هاي اصولگرا ادعا کردند که اعضای دو فراکسیون اکثریت مجلس به توافق رسیده‌اند به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، راه و شهر سازی‏ و علوم، تحقیقات و فناوری را اعتماد ندهند.
این سایت‌ها نوشتند که براساس توافق فراکسیون «اصول‌گرایان» و «رهروان ولایت» محمدعلی نجفی٬ عباس آخوندی و جعفر میلی‌منفرد سه نفری هستند که رای اعتماد نخواهند گرفت. اين در حاليست كه هنوز وزراي پيشنهادي برنامه‌هاي و اظهارات خود را در دفاع از اتهامات وارده، در مجلس ارائه‌ نداده و معلوم نيست اصولگراها بر چه اساسي، به اين نتيجه رسيده‌اند كه به اين 3 وزير توانمند دولت آقاي روحاني راي اعتماد ندهند! نمایندگان مجلس از صبح دوشنبه روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت را که اسامی آن‌ها در مراسم تحلیف توسط رئیس جمهور به لاریجانی، رئیس مجلس تقدیم شد، آغاز کردند.

۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۳
این حرکات مجلس مجددا آرامش نسبی که بعد از افراط گرایی بوجود آمده بود را خدشه دار میکند (107774)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۰
واقعا برای این مجلس متاسفم.این نتیجه انفعال مردم درزمان انتخابات مجلس است.اما انشاءالله دردوره بعدمجلس جواب این همه بی انصافی ومنفعت طلبی نمایندگان رامیدهیم. (107997)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۱
انفعال مردم باعث نتیجه ی 92 شد. رو هوا حرف میزنین (108213)
س ث صابون
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۷
واصه کسایی که رای دادن متاسف باش (108253)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۲۷
نه عزیزم نتیجه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان و میانه روها است (108481)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۲
عزیز من بوی یک کودتای جدید می آید (108043)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۳۱
عمر دوساله اونام تموم میشه مثل دولت احمدی نژاد و ما از امروز باید به فکر دوسال دیگه و مجلس جدید باشیم.   (108202)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۲۶
احتمالا صلاحیت ها به نمایندگان وحی شده که تصمیم نهایی گرفتند (108434)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۴۴
انشالله پاسخ این افراطیون را در انتخابات 94 مجلس خواهیم داد (108491)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۸
متاسفم از اینکه همچین مجلسی داریم با دیدن بعضی از نماینده ها من خجالت کشیدم اینها نماینده هر که هستند نماینده مردم نیستند! (107777)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۲۷
بهتر است که پیش داوری نکنیم و منتظر واکنش نمایندگان در هنگام رای دادن باشیم .مسلم است که حساس ترین زمان جهت چگونگی نگرش ما موکلین به وکلایمان میباشد .تعداد معلوم الحالان مجلس را که خوشبختانه از نظر کمی چیزی نیستند نسبتا همه میشناسیم و رای آنان را از همین حالا میدانیم خوب این حدودا 50 نفر پس 245 نفر دیگر چه که وطنشان .دینشان مردمشان و رهبرشان را به طور واقعی دوست میدارند. آنها هرگز به میهن وهم میهنانشان خیانت نمیکنند .و اینک که یک گرد باد عظیم خانمان برانداز فرو کش کرده و نشانه های آرامش به تدریج مردم سر زمینمان را امیدوار کرده با اشتباه نا بخشودنی پشت کردن به آقای دکتر روحانی تمام امید ها را نا امید نمکنند .مضاف بر اینکه در هر حال آقای دکتر روحانی چه مجلسیان بخواهند چه نخواهند با پشتوانه نه 50 در صدی بلکه به اضافه تعداد قابل توجهی از کسانی که دلگیر بودند و رای ندادند رییس جمهور قانونی هستند و خواهند بود .بیایید او را که چنین رستم وار سینه سپر بلا کرده و به جنگی نا برابر آمده .تقویت روحی کنیم و دوباره همانند دوره قبل چنان کنیم که چنین شویم. درود بر روحانی پاک نهاد و همه کسانی که او به عنوان مشاور و وزیر بر میگزیند و خود جوابگوی مردم است نه مثل بعضی ها که نمی آمد جواب نمیداد و گردن کلفتی هم میکرد و حرف خود را به کرسی مینشاند . (108435)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۴
این کابینه کف خواسته های مردم بود، اگر قرار باشد این کابینه هم رای نیاورد مردم جواب نماینده ها را در انتخابات بعدی مجلس خواهد و اگر هم روحانی کوتاه بیاید، عبور از روحانی باید کلید بخورد...!!! (107785)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۱
ما عبور از روحانی نداریم به هیچ قیمتی.تا اخر پای اقای روحانی وایسادیم (107938)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۴
همه وزارتخونه های کلیدی رو روحانی بهشون داد اینم که مونده خودشون به زور میخوان بگیرن!!اقای روحانی خواهشا کوتاه نیایید.پای حق مردم بایستید همانگونه که...ایستادند و عزیز شدند وبزرگ (107942)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۷
اگر میلی رای نیاورد روحانی باید معین یا توفیقی را معرفی کند، هر چقدر با این مجلس مماشات کنی و کوتاه بیای آنها جریتر می شوند!!! (107795)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۰۶
دقیقاً (108313)
مرتضی عب...
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۹
امان از دست این اصوا گرا ها...بخدا راضی هستم از دست اینجور ادم ها بمیرم...بابا یه بار مردم مخواد شاد باشن اینها نمیزارند (107798)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۴
اعضای این دو فراکسیون رو به مردم معرفی کنین تا بشناسیمشون و دور بعد نگذاریم بیان مجلس سد راه خواسته ملت بشن! (107811)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۱
دراینکه حق مجلس دادن یا ندادن رای اعتماد به وزراست شکی نیست و آقای روحانی حتما گزینه های یدکی نیز در فهرست دارند اما مقایسه کنید:
مجلسی که به فرشیدی رای اعتماد داده به نجفی رای اعتماد نده
مجلسی که به دانشجو رای داده به میلی مننفرد رای نده
مجلسی که به کردان رای داده به آخوندی رای نده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (107837)
تارا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۱
وای برچنین مجلسی!!!!!!!! (108001)
وحید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۷
البته این همون مجلس نیست...مجلس قبلی بود (108266)
...توسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۲
به این هم میگویند عدالت و مدافع حقوق ملت؟ (107851)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۲
آقاي دكتر روحاني ، اگر هر يك از اين وزرا را رد كردنر بايد وزيري با گرايش اصلاح طلبانه تر را بعد از آن پيشنهاد دهيد تا مجلس بداند به اين سادگي عقب نمي كشيد. (107866)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۳
آقايا اصولگراي مجلس ، مردم خود ميدانند شما نماينده شان نيستيد ، نيازي نيست جار بزنيد. (107868)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۲
متأسفم که اینقدر ساده لوح هستی! (107974)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۲۱
خود مثبت و منفي ها نشون ميدن كي ساده لوحه (108478)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۴۶
معذرت ميخوام اين خيلى ديگه احمقانه است، البته من رو زياد وادار به تعجب نكرد، چون كلا اصول اصلى اين جماعت بر اساس مخالفت با خواست ملت بنا شده، البته بعضى هاشون منطقى تر از بقيه هستن :) (107898)
صادق
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۱
این توهین به کسانی است که رای دادن اتفاقا خواسته مردم این است که جلوی سرمایداری ورانت خواری گرفته شود (108041)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۶
وقتی یک نماینده با 7000 تا رای میره مجلس از این بهتر نم شه. (108021)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۱
انحصارطلبان منتظر انتخابات بعدی مجلس باشید... از همین الان باید به فکر سازمان دهی مجلسی جدید باشیم.. باید جبران مافات بی توجهی به انتخابات مجلس را در نظر داشته باشیم (108028)
صادق
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۰
اتفاقا همان کسانی که منطقی وبا دولت هستن این 3نفر رو قبول ندارن برو بیانانت انهارو بخون در دفاع از کلیات چی گفتن (108038)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۹
زنده باد نجفی. حاج بابایی بای بای (108070)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۳
سابقه اين جماعت را در زمان حضرت امام مدنظر داشته باشيد كه مصداق اسلام آمريكائئ بودند.(طبق فرمايش امام)
جناح راست ديروز =اصولگرايان امروز (108217)
وحید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۸
به نظر من اگه هر کدوم از وزرا رد شدن روحانی نباید کم بیاره ی اصلاح طلب ترشو باید معرفی کنه تا همینجا هم به اندازه کافی روحانی عقب نشینی کرده بود و من مطمينم 2تاشون حداقل راي نميارن،اینجور مجلس باید تاوان پس بده ،و 2 سال بعد،بعد از تایید صلاحیت شوراي نگهبان(ک نتونه سنگ بندازه)بیاد نمایند های نزدیک به دولت رو معرفی کنه... (108234)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۳۹
اگه رای نیارن معلوم میشه رحمانی فضلی سهم آقای لاریجانی نبوده و آقای روحانی خودش اونو آورده اون وقته که باید نگران بشیم (108301)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۰۷
بهار گرامی لطفا رای نمایندگان به وزرا را در صورت امکان به تفکیک استان و شهرستان منتشر کن (108383)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۳۵
یاشاسین بنابی (108406)
حسین
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۰۹
اگر من نماینده مجلس بودم با این حرفهایی که مردم در مورد مجلس میزنند استعفا میدادم ولی اینها ظاهرا ... (108503)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۵۶
روحانی نباید تسلیم این زورگوییها شود.صبر و تحمل مردم هم حدی دارد خسته شدیم از این همه اراجیف افراد معلو الحال!! (108537)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۱۳
معلوم شد فرهنگ بی ادبی و اتهام زنی را دولت قبل خوب نهادینه کرده است. (108550)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۵۳
دیگه حالم از سیاست به هم می خوره ...حالا که یکی اومده واسمون کاری کنه اینا نمی ذارن . کی گفته اینا نماینده مان؟!!! (108590)