به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۴۵۴۷۳

سالی خوش برای لپ‌تاپ‌ها در راه است

گروه علم و فناوری: به نظر می رسد بازار فناوری های کامپیوتری در حال رشد است . چرا که بر اساس آمارها لپ تاپ ها در حال مبارزه ای سرسخت در جهت به دست گرفتن نبض بازار هستند.
سالی خوش برای لپ‌تاپ‌ها در راه است
به گزارش دیجیتال ترندز، بر اساس برخی آمارهای پیش بین، احتمال می رود اقبال لپ تاپ ها طی سال جاری میلادی نیز بلند باشد.در این میان سهم اپل با مک بوک به مراتب سنگین تر از دیگران خواهد بود . این از آن گروه خبرهایی است که علاقه مندان به کمپانی اپل را به شدت خوشحال می کند . اما شاید برایتان سوال باشد که علت این خوش اقبالی لپ تاپ ها دقیقا چیست ؟ این افزایش فروش را می توان متاثر از برنامه‌ریزی و تجدید نظر اپل درباره تولید مدل‌های جدید مک‌بوک در ماه ژوئن دانست. از زمانی که اپل شروع به عرضه مدل‌های جدید مک‌بوک کرده است، شاهد افزایش ۸۰ درصدی فروش آن نسبت به محصول قبلی در فصل جاری هستیم.
از سوی دیگر برخی گجت های پوشیدنی اپل نیز از رشد فروش قابل توجهی برخوردارند. بر همین اساس نیز پیش بینی می شودفف در سال بعدی نه تنها لپ تاپ ها ، بلکه گجت ها نیز روندی رو به رشد را طی کنند .جالب است که در میان همه مدل های لپ تاپ های این شرکت که مدل‌های تاچ بار مک‌بوک پرو، با استقبال بالاتری از سوی مخاطبان مواجه شده است.باید دید این رشد فروش در سال جاری و سال های بعد به حقیقت خواهد پیوست و یا در حد گمانه زنی باقی می ماند.
مرجع : انتخاب
برچسب ها: لپ تاپ اپل