به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۴۵۴۸

خلعتبری با پرسپولیس به توافق رسید

گروه ورزشي: سرپرست سازمان لیگ از توافق مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم عجمان امارات با باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: همانطور که به استقلال در خصوص نکونام کمک کردیم، به پرسپولیس هم برای خلعتبری کمک می‌کنیم.
خلعتبری با پرسپولیس به توافق رسید
به گزارش مهر، مهدی تاج ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محمد رویانیان و محمدرضا خلعتبری به توافق رسیدند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز محمدرضا خلعتبری را در کمپ دیدیم، دقایقی با او صحبت کردم، برای ما مهم این بود که به لیگ ایران باز گردد اما باشگاهش مهم نبود. وی در ادامه افزود: محمد رویانیان گام‌های مثبتی برای جذب خلعتبری برداشته و این بازیکن هم به پرسپولیس نزدیک شده است. البته خودش با پرسپولیس به توافق رسیده و تنها رضایت باشگاه عجمان امارات باقی مانده است. سرپرست سازمان لیگ همچنین گفت: ما همانطور که به استقلال برای جذب نکونام کمک کردیم، به پرسپولیس هم برای خلعتبری کمک می‌کنیم.

يك پرسپوليسي
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۸
به عنوان يك پرسپوليسي واقعا متاسف شدم !!! اين بازيكن پولكي هست !

بخدا اگه پيشنهاد بهتري ميشد ميرفت اونجا .... واقعا ....... (107934)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۶
آقای خلعتبری که صد البته باید به ایران برگردد اما بنظر شما پرسپولیس و سرپرست سازمان لیگ این پول را از کجا میاورند ازمحل مالیات حقوق ما مردم از محل مالیات ....... که شاید این مالیات مبلغ یک کیلو گوشتی باشد که این ماه ندارم برای خانواده ام تهیه کنم. (107946)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۴
با منظر انصاف، آقای رویانیان برای پرسپولیس خیلی زحمت می کشه ولی متاسفانه نتیجه لازم رو نگرفته. ان شاالله اینبار نتیجه مطلوب بگیرن (107958)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۵
نکه کم پرسپولیس خرج کرده حالا بزارید 3.5 میلیارد پول رو بده به امارات . اقای رویانیان نمی خوای نیمارو بگیری؟؟‏
اگه دقت کرده باشی پس از هر گل کلی میرق ها حالا که شیث رفته برای بازی با داماش لازمت میشه ها.
ستاد باشکوه سازی شادی پس از گل. (107977)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۵۹
آخر پیامت جالب بود (108369)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۴:۲۴
وقتی نکونام را با 6 میلیارد از اوساسونا گرفتین بازهم از این حرف ها میزدید!؟ مرگ خوبه برای همسایه!!!؟؟؟ انصاف خوب چیزیه به خدا. الحسود لا یسود. آبی آبلیمو! وقتی توی دربی دروازه رحمتی جونت را باز کرد اونوقت ستاد شادی سازی باز کن. (108597)
خروس
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۴:۴۴
در این که نیمار رقاصه شکی نیست ولی اماراتم نوب نیست،این یک میلیون دار گلوله میشه برای شیعه کشی تو عراق و سوریه.
متاسف ام برای تمام خرس های که خودشان را جای خروس جا میزنن (108599)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۳
تولازم نیست نگران باشی سردار با این کارهای زیربنایی و اساسی که برای پرسپولیس کرده دورزمانی نخواهدبود که بازیکنان طرازاول اروپارا هم به خدمت خواهد گرفت (108016)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۸
تو رو خدا ببینین تو این وضع مملکت قراره یک میلیون دلار بودجه ی وزارت ورزش رو بدیم تا یک بازیکن نخواد تو یه لیگه دیگه بازی کنه! عوض این که یک میلیون دلار ارز وارد مملکتمون بشه (صادرات بازیکن همینه) یک هو حسّ وطن پرستیمون گل کرده میخایم با پول بخریمش. بابا این پولو بدین نقش جهانو کامل کنین چارتا ورزشگاه بسازین اگه میزبانی AFC میخاین! حالا فکر کردن واقعا رویانیان دلش به حال مردم و خلیج فارس میسوزه داره این کارو می کنه، نه آغا! (108085)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۴:۳۲
آره آغغغااااا. اگه میامد سپاهان از این سخنرانی ها نمیکردید. نقش جهان 20 ساله با بی عرضگی مسئولان شما درست نشده! وقتی خلعتبری سپاهان خریدش چرا از این صحبت ها نمیفرمودید؟ حالا پول خلعتبری جیز شد؟ از بس که به نقش جهان رسیدگی نشده پایه های ورزشگاه دچار خوردگی شده است و باید خراب شود و دوباره از نو ساخته شود. من نمیدونم چرا هروقت پرسپولیس یک بازیکن میخرد همه یاد سازندگی ورزشگاه و بازیکن می افتند؟ (108598)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۵
دقت کنید-میرق=میرقصه
و
بعد از شیث رفته-- علامت (,) بزارید. (108182)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۶
عجیب است که بیت المال بیت الحال عده ای شده وکسی هم جلو دارشان نیست !!!! (108184)
هوار ملا محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۱
اقای رویانیان ظرفیت نیمکت و اتوبوس پر شده ها (108241)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۱۴
ديگه از نكونام كه چيزتر نيست (108278)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۱۴
چند میلیارد از جیب ما قراره بدی امارات..ما ک نمیگذریم..خدا هم ازتون نگذره (108319)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۴۱
واقعا خجالت داره که این همه ارز میخوان از کشور خارج کنن بدن عربا تا یه بازیکن برگرده. خودش نباید میرفت. حالا که رفته جریمش کنید نه اینکه این همه پول خرج کنید تازه به خودشم پول بدید! با این پولا میشه 1000 تا زندانی آزاد کرد، میشه .... (108488)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۰۲
خسته نباشید... الان باید کف و سوت زد و برای افتخار افرینی دیگری برابر عربها به خود بالید؟ یک میلیون دلار تقدیم کردیم تا اقتدار ملی بخریم. (108499)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۳۲
خوش آمدی به تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس (108524)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۴۳
قسمتی از مصاحبه رویانیان: مثلا سریال دودکش را سه بار می نششینم و می بینم چون دیدن تلویزیون جمهوری اسلامی ایران یک عبادت است. !!!!!!!

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920521001151 (108560)