به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۱۴

یادداشت بعیدی‌نژاد درباره همسر فاطمی

گروه سياسي: در پي انتشار تصاويري از اسفنديار رحيم مشايي در  باشگاه خبرنگاران (متعلق به صدا و سيما)، حمید بعیدی‌‌نژاد (سفير ايران در لندن) در کانال خود نوشت: همزمان با خبر دستگيري آقاي مشايي امروز يكي از خبرگزاريها از وجود رابطه ميان خانم پريرش سطوتي با ايشان خبر داده است. به حسب وظيفه و جهت روشنگري براي افكار عمومي مطالب زير را به اطلاع مي رساند:

با استقرار اينجانب بعنوان سفير ج.ا.ايران در لندن، در موقعيتي به مناسبت لزوم تقديم هديه اي كه براي ايشان از سوي وزارت امور خارجه جهت بزرگداشت مقام دكتر فاطمي وزير خارجه دولت ملي ايران به سفارت ارسال شده بود، از ايشان به سفارت دعوت بعمل آمد. ايشان با علاقمندي آمدند و از آن هديه ارزشمند نيز بسيار شادمان شدند. ايشان در اين مراسم كه با حضور همه ي همكاران سفارت همراه بود به تلاش حدود هفتاد ساله خود جهت حفظ اعتبار نام دكتر فاطمي و مرارتهايي كه در حدود هشتاد و پنجسال عمر خود متحمل شدند اشاراتي داشتند. در ذيل سخنان خود، به سفري هم كه در دوران رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد و به دعوت آقاي مشايي به تهران داشت نيز اشاراتي نمود و از مشكلات غير قابل پيش بيني خود در اين سفر نيز مطالبي نقل نمود. اتفاقا از ناراحتي هاي بسيار ايشان از آثار اين سفر، يكي نشر اخبار غيرواقعي در آنزمان نسبت به تلاش او براي آزادساختن اموال و املاك توقيف شده او بود كه كاملا غيرواقعي بود، چون اصلا وي اموال و املاكي نداشت و ندارد و ديگري تقديم دفترچه ارزشمند خاطرات مرحوم دكتر فاطمي به آقاي احمدي نژاد بود كه با از گذشت زمان هيچگاه ديگر نتوانست از آن خبري بگيرد كه در دست چه كسي قرار دارد و از اين بابت بسيار ناراحت بود.

اينجانب مايلم از اين فرصت استفاده نموده و با شناخت مختصري كه از خانم سطوتي همسر مرحوم دكتر فاطمي پيدا كرده ام، آزردگي خود را نسبت به خبر منتشر شده اعلام نمايم. ايشان به اعتبار درگذشت نابهنگام فرزند خود و تنها بازمانده مرحوم دكتر فاطمي در خلوت خود زندگي زاهدانه اي داشته و هنوز با حقوق كارمندي دكتر فاطمي زندگي مي كند و دست نياز به سوي هيچكس هم دراز نكرده است.
استدعا دارم به احترام ايشان و به احترام مرحوم دكتر فاطمي اين خبر حذف شود.