به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۱۴۵۵۵

پاسخ دفتر هاشمی رفسنجانی به مجلس

گروه سياسي: در پی اتهامات برخی از نمایندگان مجلس علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، در مجلس شورای اسلامی دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جوابیه‌ای منتشر کرد. متن این جوابیه به شرح زیر است:
پاسخ دفتر هاشمی رفسنجانی به مجلس
در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور محترم در مجلس شورای اسلامی، در روز دوشنبه، مورخ 21 /5/ 92 بعضی از نمایندگان محترم که به عنوان مخالف برنامه‌های دولت جدید صحبت می‌کردند، متأسفانه عنوان خویش و قداست یک نهاد قانونی را فراموش کردند و به جای انجام وظیفه قانونی خود که نشانه مجلس زنده و پویا در نظام جمهوری اسلامی است، در اقدامی فراقانونی، تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی را که مذاکرات آن به صورت مستقیم از صداوسیما پخش می‌شد، آلوده به توهین، تهمت، افترا و دروغ علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان کردند.

اگرچه نمایندگان محترم در فضای عمومی مجلس، مانند مردم عزیز در فضای عمومی جامعه، با اظهار تأسف، از ادبیات این گروه انگشت‌شمار اعلام برائت کرده‌اند، اما برای اطمینان‌خاطر بیشتر مردم و مسئولان و برای ماندگاری در تاریخ، اعلام می‌شود که نقل‌قول از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره شورای نگهبان صحت نداشته و تکذیب می‌گردد.

این گروه که از چهار سال بمباران تخریبی خویش برای رویگردانی مردم از اصل اسلامی اعتدال نتیجه معکوس گرفته‌اند، با علم به پخش مستقیم مذاکرات مجلس از رادیو و تلویزیون، گویی دنبال فرصتی می‌گشتند تا پس از انتخاب دکتر روحانی، با توهین و تهمت به شخصیت‌های محبوب جامعه، انتقام خویش را از مردم بگیرند و تأسف بیشتر این است که برای انجام اقدام خلاف قانون و اخلاق خویش، مقدس‌ترین نهاد جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند. ان شاءالله هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی امکان پاسخگویی و دفاع به افرادی را که به ناحق به آنان تهمت و افترا وارد شد، خواهد داد و نهادهای مسئول امنیتی و قضایی، پیگیری می‌نمایند که اگر چنین شود، محافل خاص برای القای اختلاف بین بزرگان انقلاب اسلامی شناسایی و به مردم عزیز معرفی خواهند شد.

۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۱۱
و من الله توفیق (108504)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۱۴
راست میگن دیگه (108506)
شاهین
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۳
درود بر آیت الله (108514)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۸
هر چه این افراطی ها بگویند از عزیزی آیت الله نزد مردم کم نخواهد شد (108520)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۳۳
دوست دارم... (108586)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۳۵
هاشمی دمت گرم ، اگر به فرض محال دزدی هم می کردی ، به مردمم می دادی نه مثل اینا که میلیاردی دزدی میکنن ، وضع مملکتم انه... (108587)