به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۱۴۵۵۵۳
بارسلونا 2.............بیلبائو 0

بارسلونا، پیش به سوی قهرمانی

گروه ورزشي: بارسلونا موفق شد در خانه خود با نتیجه 0-2 بیلبائو را مغلوب کند.
بارسلونا، پیش به سوی قهرمانی
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در روزی که بدشانس بود و 3 بار دیرک دروازه بیلبائو را به لرزه درآورد، در نهایت با 2 گل آلکاسر و مسی بیلبائو را شکست داد. بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم در دقیقه 8 به گل اول رسید. روی حرکت زیبای مسی و پاس رو به بیرون آلبا، آلکاسر از وسط محوطه با ضربه ای زمینی گل اول را ثمر رساند.
 

 

 
4 دقیقه بعد لیونل مسی می توانست خیلی زود گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه زمینی او توسط کپا دفع شده و راهی کرنر شد. در دقیقه 15 کوتینیو درون شش قدم صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او به دیرک خورد و در ریباند هم مسی نتوانست از این فرصت استفاده کند. در دقیقه 22 این بار عثمان دمبله سرحال شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما سنگربان جوان بیلبائو باز هم واکنش مناسبی نشان داد.  در ادامه باز هم کوتینیو می توانست گلزنی کند اما این بار هم ضربه چیپ او به دیرک دروازه کپا برخورد کرد تا ستاره برزیلی بدشانس باشد. در نهایت فشار بارسا باز هم جواب داد و لیونل مسی در دقیقه 31 با ضربه ای زمینی و دقیق از پشت محوطه، گل دوم بارسا را به ثمر رساند.
 

 
در دقیقه 43 این بار ضربه دیدنی پائولینیو به دیرک دروازه بیلبائو برخورد کرد تا بارسا علیرغم بدشانسی های فراوان، با برتری 0-2 راهی رختکن شود. اولین فرصت نیمه دوم برای بیلبائو ایجاد شد اما ضربه زمینی مرینو با اختلاف کمی از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت. در دقیقه 60 و روی پاس مسی، کوتینیو باز هم صاحب موقعیت برای گلزنی شد اما ضربه آرام او در اختیار کپا قرار گرفت.
 

 در ادامه جریان بازی آرام شد و بارسا که از پیروزی خود اطمینان داشت، ترجیح داد فشار و دایره حملات خود را کاهش دهد. در دقیقه 86 بیلبائو می توانست توسط آدوریز اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه چیپ او در اختیار تراشتگن قرار گرفت. در دقیقه 88 لیونل مسی در گوشه محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت بارسلونا 0-2 حریف خود را مغلوب کند.
برچسب ها: بارسلونا لاليگا