به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۱۴۵۵۵۴

قهرمان لیگ والیبال رسما منحل شد!

گروه ورزشي: باشگاه بانک سرمایه رسما اعلام کرد برای سال آینده تیم داری نمی کند.
قهرمان لیگ والیبال رسما منحل شد!
به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که بانک سرمایه توانست با شکست خاتم اردکان عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر والیبال را برای سومین سال متوالی از آن خود کند. از همان روز دقیقا شایعه انحلال بانک سرمایه هم به گوش می رسید؛ اما هیچ کس آن را تایید نمی کرد. با این حال در جلسه ای که امروز برگزار شد و دقایقی قبل به پایان رسید، رسما تصمیم مدیران باشگاه بانک سرمایه برای انحلال این باشگاه اعلام شد!
بانک سرمایه از ۳ سال قبل با سرمایه گذاری خوب در لیگ برتر والیبال شرکت کرد و توانست در این مدت در هر ۳ سال عنوان قهرمانی را با هدایت مصطفی کارخانه و استخدام اکثر ستاره های ملی پوش کسب کند. کسب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا برای ۲ سال متوالی دیگر افتخار این باشگاه بود. 

حالا با تصمیم مدیران بانک سرمایه این باشگاه منحل شد و فقط یک مسئول تسویه حساب با بازیکنان مشخص شده تا کارهای نهایی را انجام دهد.این خبر قطعا خبر خوشایندی برای ملی پوشان والیبال و فدراسیون نیست چون باشگاهی که در چند سال اخیر سرمایه گذاری ویژه ای در بخش والیبال کرده بود، منحل خواهد شد. هنوز دلیل اصلی تصمیم مدیران بانک سرمایه برای انحلال این باشگاه مشخص نشده؛ اما به نظر می رسد آنها به خاطر کاهش هزینه ها اول از همه روی ورزش دست گذاشته و تیم والیبال را منحل کردند.