به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۱۴۵۶۰۶

حكم محمد ثلاث صادر شد؛ قصاص

گروه سياسي: تسنيم نوشت: شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی، محمد ثلاث متهم به قتل سه مامور پلیس در حادثه خیابان پاسداران را به قصاص محکوم کرده است.
حكم محمد ثلاث صادر شد؛ قصاص
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم پرونده متهم حادثه خیابان پاسداران امروز صادر شد. غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: امروز  دوشنبه -۲۸ اسفندماه- حکم به اولیای دم، متهم و وکیل وی ابلاغ شده و همانگونه که در ابتدای بروز این حادثه تلخ وعده داده بودیم فرآیند رسیدگی به موضوع این پرونده با حساسیت، دقت و سرعت لازم در دادگستری استان مورد پیگیری قرار گرفت و نهایتاً هم بعد از صدور کیفرخواست دادسرا در دادگاه کیفری یک استان جلسات متعدد رسیدگی ابتدائاً با حضور وکیل تسخیری و بعد از آنکه متهم وکیل معرفی کرد با حضور وکیل تعیینی او دادرسی‌های مربوطه انجام شد و نهایتاً هم از ناحیه دادگاه برابر ضوابط و مقررات قانونی حکم لازم صادر شده و به متهم،‌ وکیل او و اصحاب پرونده ابلاغ گردید.
وی افزود: چنانچه ظرف مدت پیش‌بینی شده در قانون به این حکم اعتراض شد پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد در غیر این صورت برای اجرا به دادسرا می‌رود. رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: مادامی که حکم قطعی صادر نشده از بیان جزئیات آن معذور هستیم، گرچه ممکن است که بعداً از ناحیه خود اولیای دم یا از ناحیه متهم جزئیاتی در مورد حکم اعلام شود. اسماعیلی گفت: امروز حکم ابلاغ شده و ۲۰ روز وقت هست که هر یک از طرفین پرونده اعتراضی به این حکم داشته باشند، اعتراض خود را اعلام کنند و در صورت اعتراض برابر ضوابط و مقررات، پرونده جهت رسیدگی به اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.