به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۱۴۵۶۱۰

وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز

گروه علم و فناوری: شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی های سبز، رکوردهایی مثبت ثبت کرده اند. رکوردهایی که خبر از وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز می دهد.
وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز
به گزارش سی ان بی سی، یکی از مدیران صندوق سهام تسهیلات تکنولوژی های سبز در حاشیه سمیناری آسیایی  می گوید: تولید انبوه وسایل نقلیه الکتریکی، باعث شده جهان آینده به سرعت و با شتاب هر چه تمام تر به سمت  تکنولوژی های سبز حرکت کند.بر اساس براوردهای بین المللی، همزمان با افزایش نفوذ تکنولوژی های سبز در جهان، نرخ هزینه ها نیز  به شدت کاهش خواهد یافت.مدیر عامل صندوق انرزی های سبز آمریکا و چین در یک سمینار مشترک بر لزوم توجه به انرژی های سبز تاکید کرده و اعلام کردند؛ جذب سرمایه های حوزه انرژی های سبز به طور میانگین سالانه 400 میلیون دلار است .
وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز/جذب سالانه 400 میلیون دلار سرمایه
افزون بر این ها مدیر انرژی های سبز چین نیز در حاشیه یان سمینار گفت "فناوری خورشیدی برای مدت زمانی طولانی مورد توجه دولت چین بوده ، اما شدت کاهش هزینه ها به واسطه این نوع تکنولوژی تا حدی خیره کننده بود که ما تصمیم گرفتیم با حجم بالاتری از این نوع تکنولوژی استفاده کنیم .در حال حاضر نسل جدید خودروهای جهان را خودروهای الکتریکی، تشکیل می دهند . بنابراین تکنولوژی های سبز به مرحله لهره برداری گسترده رسیده اند.
وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز/جذب سالانه 400 میلیون دلار سرمایه
بر این اساس اگر یک کشور قصد دارد طی حداقل یک دهه اتی جزو کشورهای توسعه یافته قرار گرفته یا ابقا شود، باید روی انرژی های سبز و جهان بدون سوخت فسیلی تمرکزی ویژه داشته باشد.
مرجع : انتخاب
برچسب ها: تکنولوژی