به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ ساعت ۰۲:۴۴
کد مطلب : ۱۴۵۸۱۹
دیدارهای دوستانه ملی؛ پیروزی آرژانتین، انگلیس و پرتغال، تساوی آلمان با اسپانیا

شکست ایتالیا مقابل آرژانتین، مراکش و پرتغال بُردند

گروه ورزشی: در شهرهای مختلف جهان دیدارهای دوستانه ملی متعددی برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین مسابقات تیم های ملی آلمان و اسپانیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
شکست ایتالیا مقابل آرژانتین، مراکش و پرتغال بُردند
با توجه به نزدیکی مسابقات جام جهانی 2018  دیدارهای متعددی در رده ملی در کشورهای مختلف جهان برگزار شد که بدون شک دیدار تیم های ملی آلمان و اسپانیا یکی از مهم ترین مسابقات بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اسپانیا در جام جهانی در گروه B یکی از حریفان تیم ملی ایران است که در خانه آلمان نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد.
*پرتغال یکی از دیگر از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی در خانه به مصاف تیم ملی مصر رفت و این دیدار با درخشش رونالدو در دقایق پایانی با پیروزی 2 بر یک پرتغال به پایان رسید.
 *مراکش رقیب آفریقایی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه نیز دیدار دوستانه داشت که این تیم در خارج از خانه به مصاف تیم صربستان رفت و این دیدار تدارکاتی با نتیجه 2 بر یک به سود مراکش به پایان رسید.
*از دیگر مسابقات می توان به مصاف تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین اشاره کرد که لاجوردی‌پوشان ایتالیا بعد از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2018 در این مسابقه دوستانه نیز با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند.
 
در یکی از دیدارهای مهم، آلمان قهرمان جام جهانی 2014 در دیدار برابر اسپانیا به تساوی یک بر یک رسید.
ابتدا «رودریگو» برای ماتادورها موفق به گلزنی شد و در ادامه «توماس مولر» به زیبایی هرچه تمام تر گل تساوی آلمان را به ثبت رساند.
آرژانتین در ورزشگاه «اتحاد» شهر منچستر برابر ایتالیا که ناباورانه از صعود به جام جهانی 2018 بازماند با گل های «اور بانگا» و «مانوئل لانزینی» به برتری دو بر صفر دست یافت.
آرژانتین در این دیدار، « مسی» و «سرخیو آگوئرو» را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار نداشت.
در یکی دیگر از دیدارهای مهم، تیم ملی هلند از غایبین مطرح جام جهانی 2018 مقابل انگلیس یک بر صفر مغلوب شد. «جسی لینگارد» مهاجم جوان باشگاه منچستریونایتد، تک گل این دیدار را برای سه شیرها به ثمر رساند.
تیم ملی پرتغال قهرمان یورو 2016 و یکی از رقیبان تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه، در خانه خود با گل های «کریستیانو رونالدو» در دقایق 93 و 96 برابر مصر به برتری دو بر یک دست یافت و از شکست، پیروزی ساخت.
«محمد صلاح» ستاره فصل جاری باشگاه لیورپول نیز در این دیدار برای مصر موفق به گلزنی شد.
مراکش یکی دیگر از حریفان ایران در جام جهانی 2018، توانست مقابل تیم قدرتمند صربستان به پیروزی ارزشمند دو بر یک دست بیابد و بار دیگر توان خود را به رخ حریفان بکشد.
در آخرین دیدار، تیم ملی فرانسه که ستاره های نامداری را در اختیار دارد در ورزشگاه «استاد و فرانس» شهر پاریس از کلمبیا پذیرایی کرد و در حالی که خیلی زود توسط «اولیویه جیرود» و «توماس لمار» به گل دست یافت، اما در کمال ناباوری برتری دو بر صفر را با شکست 3 بر 2 عوض کرد.
با این اوصاف در دیدارهای بامداد شنبه و از جمع سه رقیب تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018، مراکش و پرتغال به ترتیب برابر صربستان و مصر به برتری دو بر یک رسیدند و اسپانیا برابر آلمان به تساوی یک بر یک دست یافت. تیم ملی فوتبال ایران نیز جمعه شب با یک گل مغلوب میزبان خود، تونس شد.
**نتایج دیدارهای مهم بامداد شنبه بدین شرح است:
ایتالیا صفر - آرژانتین 2
آلمان یک - اسپانیا یک
فرانسه 2 - کلمبیا 3
پرتغال 2 - مصر یک
هلند صفر - انگلیس یک
لهستان صفر - نیجریه یک
صربستان یک - مراکش 2
اسکاتلند صفر - کاستاریکا یک
اوکراین یک - عربستان یک