به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۴۵۸۴۵
پزشکیان:با مطهری خیلی صمیمی نیستیم

با هر کسی که دلش برای مردم بسوزد، رفیقم

گروه سیاسی: نایب رئیس اول مجلس درباره آرزوی مهمش در سال جدید می‌گوید: دلم می‎خواهد سیستم داده‌های کشور را به هم وصل کنیم تا بتوانیم جلوی اختلاس و رانت و فساد مالی را بگیریم.
به گارش نامه نیوز، مسعود پزشکیان درباره رابطه خود با علی مطهری گفت: با او رابطه کاری دارم و بیشتر در جلسات با هم هستیم، نمی توانم بگویم رابطه خیلی خوب یا خیلی بدی داریم، رابطه خاصی وجود ندارد که بگویم خیلی صمیمی هستیم. با همه سعی می کنم تعامل داشته باشم و با کسانی که دلشان برای مردم می سوزد رفیقم.
اهم اظهارات پزشکیان به شرح زیر است:
* در هفت سین سیاسی (بدون توجه به سین آن) عدالت، وحدت، برابری، انصاف ، محبت و... قرار می دهم. اگر امروز می بینید در کشور اختلاف است به خاطر نبود عدالت است، سیاست جایی زشت می شود که می خواهیم حق یکدیگر را بخوریم اگر عدالت باشد این مشکلات به وجود نمی آید.
* آنچه من را ناراحت می کند مشکلات اجتماعی است. آنچه که دارم و داشته های من در زندگی بیشتر از انتظارم هست و همواره خدا را شاکر بودم.
*من عید دیدنی سیاسی جایی نمی روم با خانواده و بچه ها هستیم و وقتم را با خواهر و بچه ها و نوه ها می گذرانم.
*{انتظارات از روحانی و لاریجانی در سال ۹۷}: به وظایف خودشان عمل کنند من معتقدم اگر در این مملکت هرکسی به وظایف خودش عمل کند این مملکت گلستان خواهد شد فقط به وعده هایی که دادیم را باید عمل کنیم.
*{درباره مهمترین آرزو در سال ۹۷}: دلم می خواهد سیستم داده های کشور را به هم وصل کنیم تا بتوانیم جلوی اختلاس و رانت و فساد مالی را بگیریم اگر این سیستم داده ها به هم وصل شود دیگر لازم نیست به دنبال کسی بگردیم که دکل را گم کرده است.