به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۴۵۸۶

موج پیامک‌ها عليه نجفی پس از دفاع محكم

گروه سياسي: نطق منصفانه محمدعلی نجفی در مجلس که به زعم بسیاری از نمایندگان مخالف و موافقِ او قانع‌کننده بود وهمه ابهامات را در مورد او و کل کابینه برطرف کرد، گویا با اقدامات تخریبی برخی افراد ناشناس مواجه شده است.
موج پیامک‌ها عليه نجفی پس از دفاع محكم
به گزارش ایلنا؛ پس از دفاع محکمی که محمدعلی نجفی در برابر انتقادات تند و تیز مخالفان خود در مجلس داشت، موج تخریب وی از سوی افراد و جریان های خاص و بعضا ناشناس آغاز شد. سید سعید زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه مجلس دارای عقلانیت است و با موج سازی عده ای بی هویت رای خود را تغییر نمی دهد، افزود: دقیقا با سپری شدن دقایقی از پایان سخنان جناب آقای نجفی در مجلس، موج پیامک ها از منابعی ناشناس در جهت تخریب ایشان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه متن این پیامک ها غالبا به تکذیب سخنان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اختصاص داشت، گفت: باید منبع این گونه پیامک ها شناسایی شود تا با حیثیت افراد بازی نشود. این اتفاق مسبوق به سابقه بوده و بارها در انتخابات گذشته از جمله مجلس و ریاست جمهوری شاهد چنین بی اخلاقی هایی بوده ایم.

قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۳:۴۳
واقعا نميدونم اين همه توهين ها و برچسب ها و تخريب ها در زمان انتخاب وزراي آقاي احمدي نژاد هم صورت گرفت ؟؟؟

من نه راي دادم نه طرفدار حزب و گروه خاصي هستم !
ولي واقعا اين چند روزه خيلي دلم براي دولت آقاي روحاني سوخت !

خداييش هنوز شروع نكرده اينجوري دارن واكنش نشون ميدن برخي ها !
خدا به داد برسه !

واقعا ايراني هستيم ! (109242)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۰:۰۴
نه اصلا هیچگونه تخریبی نشده بود فقط یه خورده (!) سال 88 تخریب ها به اوج رسید ، شما اگه رای ندادی اونقدر دلسوز هم نیستی که دلت به حال رئیس جمهور بسوزه .اتفاقا من هم به شما میگم شما مگه ایرانی نیستید پس چرا در انتخابات شرکت نکردی ؟ موج تخریب در موقع انتخابات توسط امثال شما اتفاق افتاده بود که به با تمام توان کاندید مخالفتون رو تخریب می کردید. (109263)
جمشيدى
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۳:۵۴
يكى از دوستان من بعد از انتخابات ٨٨ يك ميس كال به شبكه بى بى سى زده بود سريع شناسايى شده و براش از مقامات امنيتى پيامك اومد كه ما ميدونيم با ضدانقلاب در ارتباطى!!!!!
حالا وجداناً چطور منابع اين پيامك هاى اين جريان خاص هيچوقت معلوم نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟  (109256)
ح
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۳:۵۶
دروووووووووووودبر نجفی لعنت بر افراطی گری (109257)
بهشهر
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۰:۱۶
عزیزان
همیشه برای انتخاب کابینه موافقان و مخالفانی در مجلس وجود داشته و دارد
این تفاوت سلیقه ها باید باشد تا کشور پویایی داشته باشد
البته نقد باید منصفانه باشد نه مغرضانه
من معتقدم مجلس به کل کابینه روحانی رای میدهد (109270)
آموزش عشایری
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۰:۲۳
ما معلمان عشایری مثل همه فرهنگیان کشور با حضور اقای نجفی امید بسیم و بسیار خرسندیم و از ایشان از جان و دل حمایت می کنیم.


البته این را بگویم:

ما در لرستان هیچ چماقی نداشته و نداریم و نخواهیم داشت.

ما حامی رهبر عزیزمان و پشوانه ای محکم برای رئیس جمهور محترمان هستیم. همانطور که به ایشان رای بسیار بالا دادیم از ایشان و برنامه های خوب و کارشناسی شده اش حمایت می کنیم.

آن بیل و کلنگ کو؟؟؟ ریس جمهور سابق لرستان را با آن ساخت و شد استان صدر شین در طول هشت سال، از لحاظ بیکاری . . .


بیکاری و محرومیت چماقی بود که دولت نهم و دهم بر سر مردم لرستان زد.
(109271)
آموزش عشایری
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۰:۲۸
ما معلمان عشایری مثل همه فرهنگیان کشور با حضور اقای نجفی امید بسیم و بسیار خرسندیم و از ایشان از جان و دل حمایت می کنیم.


البته این را بگویم:

ما در لرستان هیچ چماقی نداشته و نداریم و نخواهیم داشت.

ما حامی رهبر عزیزمان و پشوانه ای محکم برای رئیس جمهور محترمان هستیم. همانطور که به ایشان رای بسیار بالا دادیم از ایشان و برنامه های خوب و کارشناسی شده اش حمایت می کنیم.

آن بیل و کلنگ کو؟؟؟ ریس جمهور سابق لرستان را با آن ساخت و شد استان صدر شین در طول هشت سال، از لحاظ بیکاری . . .


بیکاری و محرومیت چماقی بود که دولت نهم و دهم بر سر مردم لرستان زد.
(109272)
حامد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۱:۲۲
به نام خدا.

امیدوارم مثل پیامک های 22 بهمن ، اینها هم ردگیری بشن. (109291)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۱:۳۸
فقط خداکنه رای بیاره (109299)
م.ع.ط
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۱:۴۱
نجفی عزیز .موفق باشی . 178 (109301)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۱:۴۱
این جریانات همون بازنده های 24 خرداد هستند که از قصد دارند آب را گل آلود کرده و از آن ماهی بگیرند
اما این را بدانند که در برابر خیل عظیم ملت که "نه" بزرگ رو روز 24 خرداد نثار افراطیون کردند کاملا ناچیز هستند و کاری به پیش نخواهند برد و غزل شکستشان خیلی وقته به گوش میرسه (109303)
حزب الله
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۱:۵۷
ما به فتنه گران اجازه نخواهیم داد که سمت و سوی آینده گان ملت ( دانش آموزان) را به سمت خود هدایت کنند (109308)
فرهنگی
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۲:۰۸
باسلام؛بنده بعنوان یک فرهنگی که در زمان وزارت جناب نجفی یک دانش آموز بودم خواهان این هستم که ایشان وزیر وزارت خانه ای باشد که ما در آن نوکری مردم را بکنیم؛عزیزان بخدا در این چند سال ظلم هایی در حق فرزندان ملت انجام شد که خروجی 30سال آینده آموزش و پرورش عده ای بیسوادند؛چرا که با استخدام های پراز شبهه و افرادی که اسما نهضت کار میکردند ولی در واقع کار نمیکردند و فقط اسامی بیسواد و یا جعلی با کد ملی ساختگی ثبت میکردند تا سنواتی برای خود بسازند تا بدین طریق استخدام مهمترین و زیربنایی ترین نهاد کشور شوند که در تربیت تمام ملت نقش بارز و اساسی دارد وبدون گذراندن دوره استخدام کیلویی شدند وجفا در حق نخبه گان شد؛و با کاری شتابزده به اجرای طرح 3،3،3،3،پرداختند و پایه ششم را درحالی شروع کردند که هیچگونه زیرساختی فراهم نکردند و مطالب مطرح شده در این پایه هیچ ربطی با دانسته های قبلی دانش آموزانی که در پایه های سوم وچهارم وپنجم وششمی که اجبارا این پایه را درسال قبل گذراندند نداشته و ندارند و این عزیزان بعنوان قربانیان این طرح شتابزده که زیرساخت آن فقط در پایه اول ریخته شده بود وشامل کلاس دومی های پارسال میشد گردیدند و دقیقا چهارسال خروجی آموزش وپرورش در آینده بیسواد و ناآگاه در پایان تحصیلات عمومی است واقعا اگر کسی دلسوز آینده وضع کشور است باید با حمایت از دکترنجفی و باایجادشرایط کسب رأی ایشان برای تصدی وزارت مادر رافراهم کنند تا جلوی آینده مبهم کشور گرفته شود به وحدانیت خداوند این حرفها که میزنم فقط از سر دلسوزی است و جنبه سیاسی ندارند و ترس برآن دارم که میخواهند واقعا سیاست فتحعلی شاه و آقامحمدخان قاجار را برای آینده ترسیم کنند که گفتند اگر میخواهی حکومت کنی مردم را بیسواد و گرسنه نگه دارید که بنظرم با این وضع گروه اصولگرای افراطی دنبال چنین نیت شومی برای آینده ایران عزیزهستند پس تو را بخدا قسم کسانی که دلسوز کشورند با هر اقدامی که میتوانند بکنند برای اعتلای این کشور دریغ نکنند چرا که اقدامشان کمتر از جهاد وشهادت نیست باتشکر از دلسوزان کشور.مخلص ملت جور کشیده ایران فرهنگی متحیر شده از اقدامات شتابزده (109311)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۲:۳۹
کسانی که زیادی خورده اند و هنری جز فرصت طلبی ندارند باید مخالفت کنند (109320)
رامین روحانی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۳:۱۰
من بعنوان یک معلم که 28 سال به فرزندان این ملت آموخته ام که آزاده باشند و برای رسیدن به منافع چند روزه دنیایی حق را کتمان نکنند باید بگویم که آقای نجفی را دوست داشتم و او را برای تصدی وزارت آموزش و پروزش اصلح ترین فرد در جامعه امروز می دانستم ولی متاسفانه با شنیدن متن دفاعیاتش در جلسه رای اعتماد به شدت از او دلخور و نگران شدم و اگر بعنوان نماینده مجلس بودم به یقین به او رای اعتماد نمی دادم چرا که با فرافکنی عده ای تند رو و افراطی ایشان نیز همانند آقایان از حماسه مردم در انتخابات 88 با لفظ فتنه نام بردند و ... و این یعنی ظلم به همه کسانی که در آن روزها متحمل هزینه شدند........... (109327)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۵:۰۴
بعضا ناشناس :o:o:o:o ما جيگريم ؟ (109349)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۵:۳۱
چرا نظرم رو نذاشتی؟ آقای بهار نیوز (109353)
مير مهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۷:۳۵
بدتر از اين ها زمان دكتر بود... (109368)