به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۱۴۵۸۷۰

«مصادره» پیشتاز جدول اکران نوروزی 97

گروه فرهنگ و هنر: «مصادره» تا امروز، شنبه چهارم فروردین به عنوان آخرین روز از تعطیلات نوروزی طبق تقویم رسمی پیشتاز جدول اکران نوروزی 97 بوده است.
«مصادره» پیشتاز جدول اکران نوروزی 97
طبق آمار فروش سایت سینماتیکت تا امروز،فیلم سینمایی «مصادره»، اولین تجربه کارگردانی مهران احمدی با فروشی بالغ بر یک میلیارد و هشتصد و سی میلیون و هفتصد و چهل و هشت هزار تومان پیشتاز جدول اکران نوروزی 97 بوده است.در خلاصه داستان این فیلم کمدی با بازی رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی و... آمده است: «ایران خیلی بزرگه اما این وقتی خوبه که آدم بدشانسی نباشی.برای بعضی‌ها زندگی یه جور قماره... ترکیبی از خوش‌شانسی و بدشانسی... حالا دیگه فرق نمی‌کنه تو ایران باشی یا اونور دنیا، ساواکی باشی یا انقلابی، با همشهریت ازدواج کرده باشی یا با یه خواننده امریکایی... خلاصه هر کی باشی و هر جوری باشی مواظب باش که مصادره در کمین نشسته...»فیلم بعدی که با اختلاف زیاد «مصادره» را تعقیب می‌کند «به وقت شام» اثر ابراهیم حاتمی‌کیاست که با صحبت‌هایش در اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جنجال برانگیخت.این فیلم تا امروز، هشتصد و بیست و چهار میلیون و دویست و بیست و دو هزار تومان فروخته است.

همچنین «لاتاری» ساخته محمدمهدی مهدویان که این روزها توئیت‌های تهیه‌کننده‌اش، سیدمحمود رضوی در مورد شیوه تبلیغات مجازی آن سر و صدا به پا کرده است نیز با فروشی حدود هشتصد و یازده میلیون و صد و پنجاه و چهار هزار تومان همپای «به وقت شام» پیش می‌رود.کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان‌افشار، هومن برق‌نورد و... در با فروشی معادل ششصد و چهل و دو میلیون و هشتصد و نود و هشت هزار تومان در جایگاه چهارم قرار دارد و کمدی «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی با فروشی برابر دویست و پنجاه و سه میلیون و پانصد و هشتاد و نه هزار تومان در جایگاه پنجم.انیمیشن «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان صد و پنجاه و شش میلیون و هفتصد و چهل هزار تومان فروخته است و «فِراری» اثر علیرضا داوودنژاد با پنجاه میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار تومان در جایگاه آخر است.هر چند اختلاف زیاد «مصادره» با دیگر رقبایش می‌تواند نشان‌دهنده این نکته باشد که احتمالا رکوردار فروش اکران نوروزی 97 همین فیلم است اما برای نتیجه‌گیری نهایی باید تا پایان اکران نوروزی منتظر ماند.
مرجع : انتخاب
برچسب ها: فیلم سینما مصادره