به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۱۴۵۸۷۲

نوروزی شاد با بهترین آهنگ‌های سال

نوروزی شاد با بهترین آهنگ‌های سال
گروه هنری: ضمن عرض تبریک سال جدید در این مطلب قصد داریم پادکست ویژه نوروز را برای تان معرفی کنیم تا بتوانید سال جدید را با حال خوب و خوش آغاز نمایید.
آلبوم شانزلیزه / فرزاد فرزین
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
بدون شک یکی از موفق ترین خواننده های سال 96 را می توان فرزاد فرزین نامید. او که سال 96 را با سریال موفق عاشقانه آغاز کرد و توانست برای همین سریال و آهنگ عاشقانه برنده بهترین آهنگ پاپ سال در چهارمین جشن سالانه موسیقی ما شود. فرزین پس از این موفقیت، تور کنسرت های خود را در خارج از کشور با موفقیت و استقبال گسترده به پایان رساند. او در اواخر سال هفتمین آلبوم رسمی خود را به نام شانزلیزه به بازار عرضه کرد. او در این آلبوم با ترانه سرایان سرشناسی از جمله روزبه بمانی، علی ایلیا، مسعود محمدی و حامد رجبی همکاری کرد و در بخش نوازنده ها هم با رضا تاجبخش، مهران خلیلی، بابک صفرنژاد، احمد امین پور، جمال چلبیانی و ... همکاری کرد.
2. آهنگ حیک / مهدی یراحی
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
مهدی یراحی باز هم به سراغ یک آهنگ محلی عربی رفته است و آن را با تنظیم و ملودی متفاوتی به خوبی اجرا کرده است. این آهنگ شاد در ایام نوروز بسیار به کارتان خواهد آمد.
3. سلام علیک / آوان بند
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
یک ترک شاد تلفیقی متفاوت از گروه آوان بند با تنظیم شعیب عرب و آهنگسازی مهرزاد عسگری؛ این آهنگ بسیار با حال و هوای نوروز همراه است.
4. برقصا / محسن چاوشی
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
محسن چاوشی همیشه تمامی اهالی موسیقی را به تحسین واداشته است. آقای خاص موسیقی ایران با این کار توانایی خود را در ژانر پاپ کلسیک به همگان نشان داد. برقصا کاری شاد و متفاوت با حال و هوایی بهاری است.
5. محشر / پازل بند
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
علی رهبری و آرین بهاری باز هم در نزدیکی سال جدید با یک کار متفاوت و شاد به استقبال نوروز رفته اند. این کار متفاوت و ریتمیک را به شدت پیشنهاد می کنیم.
6. ماه پیشونی / هوروش بند
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
پدیده موسیقی ایران در سال 96 بدون شک هوروش بند بود. مهدی دارابی و مسعود جهانی توانستند در این سال حضور چشمگیری را در موسیقی ایران داشته باشند. آنها آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی لونه زنبور که در اکران نوروزی قرار دارد را اجرا کردند تا سال 96 را با موفقیت به پایان برسانند. این کار متفاوت و شاد را حتما در لیست موزیک های خود قرار دهید.
7. قرص قمر / بهنام بانی
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
بهنام بانی که امسال توانست به محبوبیت بالایی در نزد طرفداران خود برسد به سراغ یک شاد رفته است و توانست به خوبی از پس این کار بربیاید. قرص قمر را حتما گوش کنید.
8. زندگی / محمد علیزاده
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
محمد علیزاده که یکی از رکوردداران برگزاری کنسرت در سال های اخیر است پس از موفقیت در جشن سالانه موسیقی ما، انتخاب شدن آهنگ «عشقم این روزا» به عنوان بهترین قطعه پاپ داخل آلبوم در آخر سال به سراغ یک کار بسیار متفاوت و شاد رفته است تا خاطرات آهنگ جز تو را برای علاقه مندانش تداعی کند.
9. پریزاد / بابک جهانبخش
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
بابک جهانبخش یکی از موفق ترین خواننده های ایران در دهه اخیر است. او به سراغ یک کار شاد و باحال و هوایی متفاوت رفته است.
10. پیشم بخند / ماکان بند
نوروزی شاد با بهترین آهنگ های سال
گروه موسیقی ماکان بدون شک یکی از پدیده های موسیقی ایران در سالی که گذشت بودند. یاشار خسروی مدیر هنری گروه و یکی از نوازنده های مطرح ساکسیفون که سابقه همکاری با خواننده های بنام موسیقی از جمله فرزاد فرزین را دارد، توانست با همکاری رهام هادیان و امیر مقاره سالی پر خاطره را برای طرفداران خود رقم بزند. این آهنگ ریتمیک و متفاوت را برای تان به شدت پیشنهاد می کنیم.
مرجع : برترین‌ها