به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۱۴۶۱۰

فرمانداری‌تهران هم اظهارات‌نجفی را تاييد كرد

گروه سياسي: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: نامه ای از فرمانداری تهران به مجلس رسیده است که نشان می دهد اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در خصوص تغییر نام میدان آیت الله حق شناس درست بوده است.
فرمانداری‌تهران هم اظهارات‌نجفی را تاييد كرد
اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در خصوص تغییر نام میدان آیت الله حق شناس درست بوده است در حالیکه برخی سایت ها اظهارات نجفی را تکذیب کردند، گفت: امروز نامه ای از فرمانداری تهران به مجلس رسیده است که نشان می دهد اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درست است و نام آن میدان به اسم آیت الله حق شناس بوده است نه فرد دیگری.

جلیلی تصویر نامه فرماندار تهران را به رئیس شورای شهر تهران را به خبرنگار مهر ارائه کرد که در آن خطاب به مهدی چمران آمده است: بازگشت به نامه تاریخ 28 بهمن سال 89 و پیرو مذاکرات تلفنی 14 اسفندماه 89 خواهشمند است دستور فرمایید با رعایت احترام به مقام شامخ آیت الله حق شناس به ترتیبی اقدام شود که با حفظ حرمت ایشان مکان مناسبی برای نامگذاری به نام روز نهم دیماه انتخاب شود.

مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۱۲
انشاا... رای اعتماد بگیره حتی همه وزرا رای بگیرند (109630)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۱۷
نجفی پاک است و مسلمان ،خدا کند نمایندگان اصولگرای مجلس نیز پاکی خود را درکمک به واگذاری مسوولیت سنگین به گردن یک انسان توانمندبا رای خود اثیات کنندچون نجفی توانمند است و بدنه غالب آموزش و پرورش دوستدارآن هستند. (109635)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۳۱
مگه شک داشتین اصلاح طلب دروغگو محاله (109641)
!!!!!!!!
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۰۱
عجب رویی دارن این افراطی ها چه زمانی از رو میرن؟؟؟؟ (109668)
مردم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۴۲
امام على عليه السلام :هيچ وقاحتى چون بهتان زدن نيست .
اصولگرا ها واقعا در سیاست ناشی هستند. ادامه بدید خواهشا (109706)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۲۲
بعد از ظریف شاخص ترین وزیر پیشنهادی آقای دکتر نجفی ست.ایکاش قدر این سرمایه را بدانندوبماند.نمایندگان محترم غافلند که وضع فعلی مدارس که مورد تایید آنهاست به لحاظ اخلاقی وآرمانی بسیار منحط وتاسف بار است .من وشما همه بچه محصل داریم واخبار بهمان می رسد. (109736)
سید
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۱۸
محمد و علی نگهدار محمدعلی نجفی (109940)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۰۴
درمکتب اخلاقی خاتمی دروغ،تملق،چاپلوسی ،ریاکاری ودو رنگی راهی ندارد.نجفی نیز عضو همین مکتب است. (109971)