به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۱۴۶۱۴

حمایت مجمع نمایندگان خوزستان از روحانی

گروه سياسي: مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه ای حمایت خود را از کابینه پیشنهادی رییس جمهور اعلام کرد.
اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت به بیانیه مجمع نمایندگان استان خوزستان درمورد حمایت از خط مشی دولت و اهداف او و نیز کابینه پیشنهادی دکتر روحانی اشاره کرد. در این بیانیه آمده است:

جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم
با سلام و دعای خیر
احتراما ضمن تبریک مجدد انتخاب حضرتعالی به استحضار میرساند مجمع نمایندگان استان خوزستان به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری به همکاری به دولت و خواست عمومی مردم استان مبنی بر حمایت از دولت جنابعالی با تلاش و جدیت حمایت خود را در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و کابینه پیشنهادی اعلام می نماید. هرچند همچنان چشمان مردم خوزستان در انتظار دیدن چهرهای توانمند ملی از استان در دولت جنابعالی هستند امید است نگرش توسعه همه جانبه و متوازن جنابعالی در رسیدگی به موضوعات این استان موجب خرسندی و رضایت مردم از دولت یازدهم گردد.

شروین
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۰۸
چه عجب یه چیز مثبت ازنمایندگان استان بدبخت خوزستان در راستای درست دیدیم (109730)
سارا
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۱۷
انشالله آقای دکتر نگاهی ویژه به خوزستان داشته باشند که حقیقتا" بخش عمده ای از نیازهای کشور را برآورده می کند... (109774)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۵۴
خوزستان باز حماسه آفريد :D (109810)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۲۰
اسامیشون رو اعلام کنید، بعید می دونم اسم نماینده های اهواز توشون باشه، چون اسمشومن تو نامه 100 نفر ه درخواست از شورای نگهبان برای رد صلاحیتی هاشمی بود، یعنی زود رنگشان عوض شد! (109945)
خوزستانی
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۳۹
درودبردکتر جلیلی وسایر نمایندگان موافق.انشالله کابینه جناب دکتر روحانی هم نگاه ویژه ای به این استان زرخیز داشته باشد تا پس از سالها شاهد تحول وپیشرفت وجبران عقب ماندگیها باشیم (109987)