به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۱۴۶۲۲۰

همایون شجریان در کانادا کنسرت می‌دهد

گروه فرهنگ و هنر: همایون شجریان در ادامه همکاری‌های خود با برادران پورناظری اردیبهشت و خرداد سال جاری در چند شهر کانادا مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.
همایون شجریان در کانادا کنسرت می‌دهد
همایون شجریان خواننده مطرح موسیقی ایرانی که طی سال های اخیر فعالیت های زیادی را با همراهی سهراب پورناظری و تهمورس پورناظری انجام داده، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری با همراهی این دو برادر و تعدادی از نوازندگان موسیقی کشورمان مجموعه کنسرت هایی را در چند شهر کانادا برگزار می‌کند.طبق برنامه ریزی‌هایی که در پوستر این اجراهای زنده منتشر شده، کنسرت ها روز ۱۹ می برابر با ۲۹ اردیبهشت کاه در شهر مونترال آغاز می شود و پس از آن در روز ۲۰ می مصادف با ۳۰ اردیبهشت ماه در تورنتور میزبان علاقه مندان موسیقی کلاسیک ایرانی خواهند بود.همایون شجریان و برادران پورناظری پس از برگزاری این دو کنسرت روز ۲۶ می مصادف با ۴ خرداد در ونکور و روز ۲۹ می مصادف با ۸ خرداد در شهر کلگری کشور کانادا تور کنسرت های خود را ادامه می دهند. این در حالی است که سامانه های اطلاع رسانی این کنسرت ها هر کدام به صورت جداگانه به تمجید از حضور این هنرمندان در مجموعه کنسرت های کشور کانادا پرداخته اند.

همایون شجریان که طی ماه های گذشته مجموعه کنسرت های «ایران من» را با آهنگسازی سهراب پور ناظری و تهمورس پورناظری برگزار کرده تا چندی دیگر آلبوم «ایران من» مشتمل بر ۱۴ قطعه موسیقایی را روانه بازار موسیقی خواهد کرد. در این آلبوم که پس از آلبوم های موفق «خداوندان اسرار»، «نه فرشته ام نه شیطان» و «رگ خواب» تازه ترین همکاری همایون شجریان و برادران پورناظری محسوب می شود تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان  و تعدادی نوازنده خارجی نیز حضور دارند. این در حالی است که بخش هایی از ضبط این پروژه در کشورهای ترکیه و آمریکا انجام گرفته است.سهراب پورناظری و همایون شجریان طی روزهای گذشته نیز دو قطعه «نوروز» و «نوروزخوانی» را نیز در فضای مجازی منتشر کردند که این ۲ قطعه با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شد.
مرجع : خبرآنلاین